تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

انتقاد یک نماینده از گرانی‌ها؛ پاسخی برای مردم نداریم

محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده تبریز در مجلس، با انتقاد از گرانی‌ها گفت: ما در این زمینه پاسخی برای مردم نداریم؛ امروز کنترل تورم به عنوان یک دستورالعمل اصلی است، اما چرا حاصل نمی‌شود؟

کد خبر: ۱۶۳۵۹۳
۱۸:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳

انتقاد یک نماینده از گرانی‌ها؛ پاسخی برای مردم نداریم

دیدارنیوز: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه دولت به پیشنهادات نمایندگان مجلس در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی شد.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: قطعی روزانه ۵ ساعت برق چاه‌های کشاورزی تنها به ضرر تولید است و با شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، سازگاری ندارد لذا نباید قطعی برق در شهر‌ها را با قطعی برق چاه‌های کشاورزی جبران کرد که به تولید ضربه می‌زند و انتظار داریم هرچه زودتر این آیین‌نامه اصلاح شده و کشاورزان بتوانند به اندازه لازم از برق استفاده کنند.

وی همچنین با انتقاد از گرانی‌ها اظهار کرد: ما در این زمینه پاسخی برای مردم نداریم؛ امروز کنترل تورم به عنوان یک دستورالعمل اصلی است، اما چرا حاصل نمی‌شود؟

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت طبق فرمایشات رهبری در زیرساخت‌ها کار‌های چشمگیری انجام داده که قابل تقدیر است، اما در رفع مشکلات معیشتی مردم توفیق لازم به دست نیامده است؛ باید به صورت همه جانبه برای کنترل تورم، اقداماتی انجام داد و یا برای حفظ قدرت خرید مردم از راهکار‌هایی مانند کالابرگ الکترونیکی که مصوب مجلس است، استفاده کرد.

میرتاج‌الدینی عنوان کرد: دولت تاکنون راه‌های مختلفی را برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی رفته است، اما هیچ کدام رضایت مردم را به دست نیاورده است لذا لازم است پیشنهادات نمایندگان که برای حل این موضوع مفید است مورد توجه قرار گیرد. همچنین لازم است قیمت کالا‌های یارانه‌ای به تثبیت برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی