تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ادعای ارتش اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس

ارتش بی‌رحم اسرائیل که شهر غزه را به یک ویرانه تبدیل کرده، ادعا کرد که در حمله هوایی چهارشنبه هفته گذشته در جنوب نوار غزه، «اکرم سلامه» یکی از فرماندهان ارشد امنیت داخلی جنبش حماس را ترور کرده است.

کد خبر: ۱۶۳۵۳۱
۱۸:۲۳ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

ادعای ارتش اسرائیل درباره ترور یکی از فرماندهان ارشد حماس

دیدارنیوز: ارتش اسرائیل روز شنبه هجدهم فروردین مدعی شد که در حمله هوایی چهارشنبه هفته گذشته در جنوب نوار غزه، «اکرم سلامه» یکی از فرماندهان ارشد امنیت داخلی جنبش حماس را به قتل رسانده است.

به نقل از العربیه، در بیانیه مشترک ارتش و سرویس اطلاعات اسرائیل «شین بت» آمده است که «اکرم عبدالرحمن حسین سلامه» چندین سمت کلیدی در جنبش حماس از جمله معاون رئیس منطقه خان یونس را بر عهده داشت و حملاتی را در داخل اسرائیل طراحی کرده بود.

بر اساس این بیانیه «عملیات ترور سلامه بنا بر اطلاعاتی که ارتش اسرائیل و شین بت به دست آورده بودند، توسط جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور انجام شد».

همزمان، خبرگزاری فلسطین روز شنبه گزارش داد که بر اثر شلیک موشک و توپخانه نیرو‌های اسرائیلی به منازل شهروندان در مناطق مختلف نوار غزه، شماری از فلسطینی‌ها کشته و مجروح شدند.

خبرگزاری فلسطین افزود: «نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی منازل شهروندان در محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه، محله الصبره در مرکز آن و محله‌های تل الهوی و شیخ عجلین در جنوب غربی شهر را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند که این حملات به کشته شدن سه شهروند و زخمی شدن حدود ۱۰ نفر دیگر که به بیمارستان باپتیست این شهر منتقل شدند.»

توپخانه اسرائیل همچنین منازل شهروندان فلسطینی را در مناطق المغراقه، الزهرا و حومه شمالی اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

همچنین مناطقی در شهر بیت حانون در شمال نوار غزه نیز هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفتند.

وزارت بهداشت غزه روز گذشته اعلام کرد که تعداد کشته شدگان جنگ اسرائیل در نوار غزه به ۳۳۰۹۱ نفر و مجروح شدن ۷۵۷۵۰ نفر از هفتم اکتبر گذشته تاکنون رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی