تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

راهپیمایی روز قدس آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس، امروز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور اقشار مختلف مردم در شهر‌های ایران برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان آغاز شد.

کد خبر: ۱۶۳۴۶۸
۰۹:۵۸ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳

راهپیمایی روز قدس آغاز شد

دیدارنیوز: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در تمام شهر‌های ایران اسلامی با شعار "مرگ بر اسرائیل"‌و "مرگ بر آمریکا" برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان آغاز شد.

با گذشت بیش از ۴۵ سال از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ ساز و تعیین کننده حضرت امام خمینی (ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف امروز به یک مسئله بین المللی و آرمان جهانی تبدیل شده و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

تحقیر شدن رژیم صهیونیستی، خوی وحشیانه‌تری از او را نشان داد و هزاران کودک و زن و مردم عادی را با کمک‌ها و تجهیزات اهدایی آمریکا به خاک و خون کشاند. متاسفانه در این نسل‌کشی، دولت‌های اروپایی و عربی سکوتی مرگبار پیشه کرده اند، اما مردم و آحاد ملت‌های جهان، از مظلومان فلسطینی در غزه حمایت می‌کنند و به توفیق الهی و هماهنگی قابل توجه میان گروه‌های مقاومت منطقه، تحقق وعده صادق امامین انقلاب اسلامی در نابودی صهیونیست‌ها و آزادی ملت فلسطین و مسجد الاقصی نزدیک بوده و به زودی مستضعفان جهان شاهد جشن پیروزی مقاومت اسلامی خواهند بود.

تدوام ۷۵ سال ظلم، خشونت، ترور و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مساجد، کلیساها، مدارس، بیمارستان‌ها و اماکن دیپلماتیک در برابر سکوت شرم‌آور دولت‍های مدعی حقوق بشر نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصلی از اصول انسانی، اخلاقی و حقوقی پایبند نیست، بنابراین تنها راه‌حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی این رژیم است.

اقدام بزدلانه و تروریستی صهیونیست‌ها در تجاوز خارج از عرف و قوانین بین‌المللی از جمله هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن چند تن از دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی کشورمان، نشان از استیصال، زوال و سرشکستگی دشمن داشته و بی‌شک برای این جنایت وحشیانه هزینه‌های سنگین تری را خواهند پرداخت.

گزارش‌ها از سراسر ایران اسلامی حکایت از حضور پرشور مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن قدس از ساعات اولیه صبح دارد و با وجود اینکه ساعت شروع مراسم از ساعت ۱۰ و در برخی شهر‌ها ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ اعلام شده بود، اما مردم از همان دقایق اولیه صبح در محل‌های تعیین شده حضور یافتند تا بار دیگر با شعار "مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا" فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از بین رفتن رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده را نوید دادند، اعلام کنند هر روز که می‌گذرد یک روز از عمر رژیم صهیونیستی کم خواهد شد.

شکوه حضور مردم ایران در راهپیمایی قدس

اجتماع بزرگ و مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز (ساعت ۹:۳۰ دقیقه) همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی استان اعم از شیعه و سنی در شهر‌های مختلف استان کردستان برگزار شد.

در این راهپیمایی که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بود، مردم همیشه در صحنه کردستان با زبان روزه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیرو‌های نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمند، کارگر و اقشار مختلف مردم با حرکت پرشور خود بار دیگر به صحنه آمدند.

کردستانی‌ها با شعار‌ها و فریاد‌های استکبارستیز خود همانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل‌سعود و داعش، مرگ بر منافق فتنه‌گر، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛ با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی