تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

تعداد مسافران نوروزی در تهران مشخص شد

به گفته احمد قیومی، فرماندار تهران، حدود ۳۰۰ هزار نفر در ایام نوروز به پایتخت سفر کردند و با برنامه‌های شاد و مفرحی در تهران میزبانی شدند.

کد خبر: ۱۶۳۳۴۶
۱۸:۵۴ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳

تعداد مسافران نوروزی در تهران چقدر بود؟

دیدارنیوز: فرماندار تهران گفت: قریب به ۳۰۰ هزار نفر در ایام نوروز به تهران سفر کردند و با برنامه‌های شاد و مفرحی در پایتخت میزبانی شدند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه «شهر رمضان» در پارک لاله برگزار می‌شود و فضایی شاد و معنوی در تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن برای شهروندان ایجاد شده است.

احمد قیومی، فرماندار تهران در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف شهر رمضان در بوستان لاله گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و همزمانی با آن بهار طبیعت، اتفاق خوبی در پارک لاله تدارک دیده شده و شاهد فضای شاد و مفرحی برای تهرانی‌ها و سایر هم‌وطنانی هستیم که به پایتخت سفر داشتند.

وی با اشاره به مسافرانی که از سایر استان‌ها به تهران سفر کردند، افزود: تا به امروز قریب به ۳۰۰ هزار نفر در ایام نوروز به تهران سفر کردند و از آن‌ها میزبانی کردیم. این افراد بعد از ورود به تهران، توسط ۱۲ کارگروه ویژه سفر که از قبل از نوروز فعال شده بودند، راهنمایی و ساماندهی شدند تا بتوانند گردشگری خوبی در شهر تهران داشته باشند و از زمان حضورشان در پایتخت بهترین استفاده را ببرند.

فرماندار تهران تاکید کرد: باید اشاره کنم که اقدامات خوبی برای ایجاد فضای معنوی رمضانی و شاد نوروزی به صورت توامان برای مسافران به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شد که نمونه آن را در پارک لاله و ویژه برنامه «شهر رمضان» می‌بینیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی