تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
آیت الله عباس کعبی بیان کرد

رسیدگی‌ به مشکلات محرومان از وظایف اصلی مسلمانان است

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد که رسیدگی‌ به مشکلات محرومان، فقرا و نیازمندان یکی از وظایف اصلی مسلمانان بخصوص در ایام ماه مبارک رمضان است.

کد خبر: ۱۶۳۲۶۸
۱۰:۰۱ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

رسیدگی‌ به مشکلات محرومان از وظایف اصلی مسلمانان است

دیدارنیوز: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اکرام ایتام، رسیدگی‌به مشکلات محرومان، فقرا و نیازمندان یکی از وظایف اصلی مسلمانان بخصوص در ایام ماه مبارک رمضان است.

آیت الله عباس کعبی شامگاه جمعه در این آیین ضیافت افطاری جمعی از ایتام و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خوزستان به میزبانی این نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در مرکز علمی فرهنگی امام حسین (ع) اهواز اظهارکرد: شب‌های قدر فرصتی مناسب برای یتیم‌نوازی و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان است.

وی با بیان اهمیت رسیدگی و دستگیری از نیازمندان در ماه ضیافت الهی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به ایتام و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان محسوب می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از مصادیق روشن تقوا رسیدگی به اوضاع محرومان و اقشار کم بضاعت جامعه است.

در ادامه این مراسم مدیر کل کمیته امداد خوزستان با اشاره به فعالیت پایگاه حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در خوزستان گفت:طرح حامی‌یابی برای ایتام کمیته امداد همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در استان آغاز شده است.

جمال شیبه افزود: این پایگاه‌ها در مکان‌های مذهبی، مساجد و مکان‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر دایر است.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان اظهارکرد: در حال حاضر ۳۵ هزار یتیم و فرزند محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) زیر پوشش این نهاد هستند که کمیته امداد در قالب پویش «هر خوزستانی، حامی یک یتیم» پایگاه حامی‌یابی در شب‌های قدر تا عید فطر برپا می‌کند و امیدواریم با استفاده از ظرفیت این ماه مبارک بتوان حامیان بیشتری برای ایتام جذب کرد.

وی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی‌یابی، از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا تماس با ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۵، با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی