تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قیمت روز پژو پارس +جدول

در بازار خودروهای داخلی، قیمت پژوپارس LX صفر، به ۸۰۰ میلیون تومان رسید و امروز (پنجشنبه) با افزایش ۵ میلیونی به ۸۰۵ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر: ۱۶۳۲۲۹
۱۰:۱۹ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۳

قیمت روز پژو پارس +جدول

دیدارنیوز: آخرین قیمت انواع خودرو پژو پارس برای امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید.

قیمت پژوپارس صفر در امروز

بر این اساس قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسید و امروز با افزایش ۵ میلیونی به ۸۰۵ میلیون تومان رسیده است.

همچنین پژو پارس XU ۷ P سال، به ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است وامروز با افزایش ۱۰ میلیونی به ۶۶۰ میلیون تومان رسید. بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پژو پارس در تاریخ ۹ فروردین برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین پژو پارس وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

همچنین پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۸۲۰ میلیون تومان رسید و امروز با کاهش ۲۰ میلیون تومانی به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش ۱۵ میلیونی به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه پژو پارس

قیمت کارخانه خودرو‌های پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است.

قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است.

همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

تاریخچه پژوپارس

پژو پارس، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین انواع خودرو‌های ایرانی است که در شرکت خودرو سازی ایران خودرو تولید آن انجام می‌شود و وارد بازار فروش خودرو‌های ایرانی می‌شود. این خودرو که اصالتا خودرویی فرانسوی است، نمونه‌ ایرانی خودروی پژو ۴۰۶ در کشور فرانسه است که پس از خودروی پژو ۴۰۵ وارد بازار این کشور شد.

طی سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۴ در این کشور تولید این خودرو انجام گرفت که یکی از بهترین خودرو‌های تولید این کشور نیز به شمار می‌رفت. اما در کشور ایران، تولید این خودرو توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و تا کنون، تولید این خودرو ادامه پیدا کرده است. قبل از تولید و عرضه گسترده پژو پارس، این خودرو تحت عنوان پژو پرشیا و در قالب ظاهری تقریبا متفاوتی وارد بازار ایران شد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودرو‌های پژو پارس به دست خواهید آورد. ​

قیمت روز پژو پارس +جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی