تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

ازدواج غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی نگران‌کننده است

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین از ازدواج‌های غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی و پیامدهای غیرمنطقی آن با منافع جامعه ابراز نگرانی کرد.

کد خبر: ۱۶۳۰۹
۱۵:۳۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - در این نشست عشایری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین با ابراز نگرانی از ازدواج‌های غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی و پیامدهای غیرمنطقی با منافع جامعه اظهار کرد: ضرورتاً به لحاظ اهمیت موضوع و همچنین جایگاه دهیاران در نظام مدیریت روستایی و به‌عنوان واسط بین دولت و مردم حوزه تحت مسئولیت خود در این راستا می‌توانند نقش مهمی را ایفا کرده و سفیران حُسن نیت سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های دولت باشند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با برشمردن وظایف دهیاران به‌عنوان نهادی عمومی غیردولتی و آخرین حلقه در نهاد اجرایی کشور تصریح کرد: با آگاه‌سازی و افزایش آگاهی‌های عمومی و بسترسازی به‌منظور تقویت فرایند تعاملی مردم فراهم آوردن زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی مشارکت مردم در این خصوص منشاء اثرات بزرگی خواهند بود.

این مقام مسئول یکی از علل مقاومت اجتماعی این اتباع خارجی به کشورشان را تقویت مناسبات فامیلی اعلام و عنوان کرد: تعارضات اجتماعی و اقتصادی در برخورد با این پدیده علت ناموفق بودن طرح‌های بازگشت بوده است.

عشایری یکی از دلایل اصلی و اساسی شکل‌گیری این نوع ازدواج‌ها را در کنار خلاءهای قانونی، ضعف در قوانین بازدارنده و فقدان انطباق این قوانین با نیازها و واقعیت‌های موجود عدم وقوف و آگاهی خانواده از آثار و تبعات این ازدواج‌ها دانست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ارمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
ازدواج قانونی ان هم باعث ایجاد اختلافات داخلی می شود .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی