تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

جنایت اسرائیل در غزه؛ تعداد شهدای خبرنگار به ۱۳۶ نفر رسید

با اعلام خبرگزاری فلسطینی «رؤیا»، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه امروز (شنبه) از افزایش شمار خبرنگاران شهید غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۳۶ نفر خبر داده است.

کد خبر: ۱۶۳۰۳۵
۱۷:۳۷ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

جنایت اسرائیل در غزه؛ تعداد شهدای خبرنگار به ۱۳۶ نفر رسید

دیدارنیوز: دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد شمار خبرنگاران شهید از زمان آغاز تجاوزات اسرائیل علیه نوار غزه در هفتم اکتبر تاکنون به ۱۳۶ نفر افزایش یافت.

با توجه به افزایش شمار خبرنگاران شهید در غزه، سازمان بین‌المللی «گزارشگران بدون مرز» نوار غزه را «قبرستان خبرنگاران» توصیف کرده است. زیرا رژیم صهیونیستی عامدانه مانع فعالیت خبرنگاران شده و آن‌ها را به شهادت می‌رساند. این رژیم همچین روش‌های مختلفی را برای کارشکنی و ممانعت از حضور و فعالیت خبرنگاران در میدان دنبال می‌کند.

علاوه بر این، اشغالگران کوچاندن، ممانعت از ورود خبرنگاران خارجی به غزه، قطع اینترنت و ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به آن‌ها را نیز برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود علیه مردم بی‌گناه فلسطین در پیش گرفته‌اند.

بنا بر اعلام خبرگزاری فلسطینی «رؤیا»، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه امروز (شنبه) از افزایش شمار خبرنگاران شهید غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۳۶ نفر خبر داده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی