تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیام تسلیت رئیسی به دولت و ملت روسیه

در پی کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر در حمله تروریستی در حومه شهر مسکو، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در پیامی این حادثه را به دولت و ملت روسیه تسلیت گفت.

کد خبر: ۱۶۳۰۲۵
۱۳:۰۹ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

پیام تسلیت رئیسی به دولت و ملت روسیه

دیدارنیوز: رئیس جمهور در پیامی جان باختن تعدادی از شهروندان بی‌گناه روسی در حادثه تروریستی در شهر مسکو را به رئیس جمهور، دولت و مردم روسیه تسلیت گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی به «ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه، ضمن تسلیت جان باختن انسان‌های بی‌گناه در حادثه تروریستی مسکو به وی، دولت و مردم کشورش، این حادثه را قویا محکوم و از تلاش‌های مقامات روسیه برای حفظ امنیت ملی این کشور حمایت کرد و همچنین خواستار اقدام جدی جامعه جهانی برای مجازات طراحان و عاملین این حادثه شد.

مطلب مرتبط:

واکنش‌ها به حمله تروریستی مسکو؛ اروپا شوکه شد/ اوکراین می‌گوید کار کرملین است

حمله تروریستی در مسکو؛ آمریکا: کار داعش است/ روسیه: هنوز زود است

بی‌توجهی کرملین به پیام آمریکا/ کاخ سفید: به روسیه هشدار داده بودیم

ایران حمله خونین به مسکو را محکوم کرد

داعش، مسوول حمله تروریستی به مسکو

تیراندازی و انفجار مرگبار در مسکو/ روسیه و آمریکا واکنش نشان دادند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی