تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
طی ۷ روز رقم خورد

تصادفات پایتخت جان ۱۱ نفر را گرفت

در ۷ روز اخیر، تصادفات رخ داده در طرح نوروزی پلیس راهور پایتخت منجر به فوت ۱۱ شده که ۵ فقره تصادف به علت عدم توجه راننده به جلو رخ داده است.

کد خبر: ۱۶۳۰۱۷
۱۱:۱۳ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

تصادفات پایتخت جان ۱۱ نفر را گرفت

دیدارنیوز: معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از فوت ۱۱ نفر در تصادفات پایتخت طی ۷ روز اخیر خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر؛ معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تصادفات فوتی طرح نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: متاسفانه بخش عمده‌ای از تصادفات فوتی رخ داده در شهر تهران از روز‌های پایانی اسفندماه تا امروز به علت عدم توجه راننده به جلو و البته عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه مربوط می‌شود.

وی افزود: با بررسی تصادفات رخ داده در طرح نوروزی پلیس راهور پایتخت شاهد وقوع ۱۱ فقره تصادف فوتی بوده‌ایم که ۵ فقره تصادف به علت عدم توجه راننده به جلو رخ داده، ۴ فقره تصادف به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، یک تصادف عبور از چراغ قرمز و یک تصادف نیز به دلیل تغییر مسیر ناگهانی اتفاق افتاده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متأسّفانه در میان یازده تصادف فوتی رخ داده از تاریخ ۲۵/۱۲/۱۴۰۲ تا ۳/۱/۱۴۰۳، سه فقره از تصادفات به موتور سیکلت‌ها مرتبط می‌شد که در این میان عبور از چراغ قرمز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه برای راکب موتورسیکلت‌سوارانی که هر سه در بیمارستان جان خود را از دست داده اند، ثبت شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی