تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در خاورمیانه چه خبر است

گوترش: زمان آتش‌بس فرا رسیده است

در صد و شصت و نهمین روز از «طوفان الاقصی» و جنگ میان اسرائیل و حماس، ارتش بی‌رحم نتانیاهو همچنان در حال آماده شدن برای حمله زمینی به رفح است.

کد خبر: ۱۶۳۰۱۳
۱۰:۱۶ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

طوفان‌الاقصی؛ حملات بی‌رحمانه اسرائیل

دیدارنیوز _ سرویس بین‌الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد صد و شصت و نهمین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و ارتش بی‌رحم نتانیاهو همچنان در حال کشتار است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید:

ساعت: ۱۸:۴۷/ گوترش: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است

دبیرکل سازمان ملل امروز (شنبه) در بدو ورود به شهر العریش مصر در مرز نوار غزه ضمن دیدار با مجروحان فلسطینی در بیمارستان این شهر تاکید کرد که زمان برای آتش‌بس بشردوستانه در نوار غزه فرا رسیده است.

به نقل از ایسنا، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل امروز شنبه طی بازدید از بخش مصری گذرگاه رفح گفت: ما امروز در گذرگاه رفح هستیم تا مشکلاتی که فلسطینیان در نوار غزه با آن مواجه هستند را مورد توجه قرار دهیم.

بنا بر اعلام خبرگزاری آناتولی، گوترش گفت: صف‌های طولانی کامیون‌ها در رفح انتظار می‌کشند و در مقابل افرادی هستند که از گرسنگی و قحطی رنج می‌برند. من نماینده اکثریت صدا‌های جامعه بین‌المللی هستم که خواستار آتش‌بس و ورود کمک‌ها به غزه هستند.

ساعت: ۱۸:۲۱/ اسرائیل بیش از ۱۳ هزار کودک را در غزه کشته است

آمار غیرنظامیانی که در غزه کشته شده‌اند، به‌ویژه در میان کودکان، رو‌به‌افزایش است.

به نقل از بی بی سی، یونیسف، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد می‌گوید که اسرائیل در چهار ماه گذشته بیش از ۱۳ هزار کودک را در غزه کشته است.

بسیاری از کودکان هم تمام اعضای خانواده خود را در حملات اسرائیل از دست داده‌اند.

ساعت: ۱۰:۱۲/ جنگنده‌های اسرائیلی پناهگاه‌های فلسطینی‌ها را در دیرالبلح بمباران کردند

الجزیره گزارش داد که جت‌های اسرائیلی چند پناهگاه آوارگان فلسطینی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کرده‌اند.

در این حملات چندین نفر کشته و زخمی شدند.

ساعت: ۰۹:۵۹/ حملات بی‌رحمانه اسرائیل

شبکه الجزیره اعلام کرد: نیرو‌های اسرائیلی حملاتی را در جنوب غزه آغاز کردند و بسیاری از فلسطینی‌ها از جمله چهار کودک را در شهر رفح به شهادت رساندند.

طوفان‌الاقصی؛ حملات بی‌رحمانه اسرائیل

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی