تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مسئول دفتر نماینده همدان در مجلس خبرگان خبر داد

سانحه رانندگی؛ همسر نماینده همدان در مجلس خبرگان درگذشت

سلیمانی، مسوول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده همدان در مجلس خبرگان در حین بازگشت از مشهد خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه همسر آیت‌الله طه‌محمدی درگذشت.

کد خبر: ۱۶۳۰۰۷
۰۹:۱۲ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان؛ همسر طه‌محمدی درگذشت

دیدارنیوز: مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.

سلیمانی، اظهار کرد: خودروی آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در مسیر برگشت از مشهد مقدس دچار سانحه شد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه همسر آیت‌الله طه‌محمدی درگذشت، افزود: نماینده همدان در مجلس خبرگان و راننده وی هم در بیمارستان شهید بهشتی قم تحت مراقبت هستند.

سلیمانی با اعلام اینکه خوشبختانه حال عمومی هر دو نفرشان مساعد است، تصریح کرد: به علت واژگونی خودروی مقابل و برخورد به خودروی حامل نماینده، این خودرو نیز دچار واژگونی شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی