تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
میرتاج الدینی مطرح کرد

عقب‌ماندگی اقتصادی به دلیل تحریم و برخی اشتباهات برکسی پوشیده نیست

محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مجلس گفت: عقب ماندگی اقتصادی به دلیل فشار تحریم از یک سو و برخی اشتباهات موضوعی است که بر کسی پوشیده نیست و باعث شده بسیاری از دستاورد‌های علمی و کشور در سایه این مشکلات نادیده گرفته شود.

کد خبر: ۱۶۲۹۷۸
۱۸:۴۸ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: رفع بروکراسی ارداری مشارکت مردمی در اقتصاد را محقق می‌کند و مجلس با قوانینی نظیر تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار راه را برای نقش آفرینی مردم در عرصه تولید هموار کرده است.

به نقل از رسانه خانه ملت، محمدرضا میر تاج الدینی با اشاره به نقش مجلس در تحقیق شعار سال اظهار داشت: نظارت و قانون گذاری وظیفه اصلی مجلس است و در مورد شعار سال یعنی جهش تولید تولید با مشارکت مردم این وظیفه شکل متفاوت تری به خود می‌گیرد.

وی افزود: در بعد قانون گذاری آنچه که نیاز است انجام شده و قوانینی نظیر قانون رفع موانع تولید و قانون تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار راه را برای نقش آفرینی مردم در عرصه تولید هموار کرده است، همچنین اصلاح نظام تعرفه گذاری برای ماشین آلات صنعتی و حمایت از نیروی کار نیز از جمله اقداماتی بود که مجلس برای بهبود فضای کسب و کار انجام داد.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: نظارت بر حسن اجرای قانون و البته اصلاح نقاط ضعف در مسیر اجرا یکی دیگر از وظایف مجلس است که باید در مجلس دوازدهم با توجه ویژه‌ای به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به تاکید رهبری نظام به موضوع اقتصاد گفت: عقب ماندگی اقتصادی به دلیل فشار تحریم از یک سو و برخی اشتباهات موضوعی است که بر کسی پوشیده نیست و باعث شده بسیاری از دستاورد‌های علمی و کشور در سایه این مشکلات نادیده گرفته شود لذا باید با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی و داخلی و خارجی و همه دلسوزان نظام و رفع برخی موانع و قوانین دست و پا گیر و راهکار‌هایی نظیر پنجره واحد خدمات در دستگاه‌های خدمت رسان به ویژه گمرکات و ادارات مالیاتی بروکراسی اداری را از بین برده و مسیر مشارکت مردم در اقتصاد را هموار کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی