تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

اتفاق عجیب در لیگ جوانان؛ حمله با اسپری فلفل! +ویدیو

در رقابت‌های لیگ جوانان فوتبال ایران اتفاق عجیب و تاسف‌آوری رخ داده است؛ گفته می‌شود در جریان دیدار ایمان سبز شیراز و نساجی مازندران، فردی از تیم ایمان سبز به سمت بازیکنان نساجی اسپری فلفل می‌زند و باعث مسمومیت نفرات این تیم می‌شود!

کد خبر: ۱۶۲۹۱۱
۱۸:۰۶ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اتفاق عجیب در لیگ جوانان؛ حمله با اسپری فلفل! +ویدیو

دیدارنیوز: تیم فوتبال جوانان نساجی روز دوشنبه ۲۸ اسفند در رقابت‌های لیگ جوانان رو در روی تیم ایمان سبز شیراز قرار گرفت که این بازی با پنالتی دقایق آخر نماینده استان فارس با یک گل به سود تیم میزبان به پایان رسید، اما این بازی با حاشیه‌هایی از جمله مسمومیت بازیکنان تیم مهمان همراه بود.

رسانه نساجی مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از گل شدن ضربه پنالتی، بازیکنان و اعضای تیم نساجی به داور بابت اعلام دقایق زیاد وقت اضافه اعتراض کردند که در این بین فردی از تیم ایمان سبز به سمت بازیکنان نساجی اسپری فلفل می‌زند و باعث مسمومیت نفرات این تیم می‌شود.

پس از بروز چنین حادثه‌ای برای بازیکنان جوان تیم نساجی به دستور رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی حضور تیم‌های پایه این باشگاه در لیگ‌های کشوری به حالت تعلیق درآمد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی