تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

هشدار پلیس درباره تور‌های لحظه آخری

داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به کلاهبرداری‌های مجازی در روز‌های پایانی سال، نسبت به خرید از سایت‌های نامعتبر با عنوان تور‌های لحظه آخری و ارزان قیمت به هموطنان هشدار داد.

کد خبر: ۱۶۲۸۹۴
۱۲:۱۳ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

هشدار پلیس درباره تور‌های لحظه آخری

دیدارنیوز: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به خرید از سایت‌های نامعتبر با عنوان تور‌های لحظه آخری و ارزان قیمت به هموطنان هشدار داد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی با اشاره به کلاهبرداری‌های مجازی در روز‌های پایانی سال گفت: همزمان با سفر‌های نوروزی، افراد سودجو تبلیغاتی انجام می‌دهند که در آن هدفی جز کلاهبرداری وجود ندارد. به عنوان مثال، کلاهبرداران مجازی در زمینه سفر‌های نوروزی، اقدام به تبلیغ درباره تور‌های لحظه آخری با قیمت‌هایی پایین‌تر از حد واقعی، می‌کنند و این تبلیغات را به صورت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها پخش می‌کنند.

رئیس پلیس فتای پایتخت ادامه داد: این افراد در مرحله اول، به بهانه ثبت اطلاعات و رزرو، از افراد تقاضای بیعانه می‌کنند؛ سپس دیگر پاسخگوی خریدار نخواهند بود.

گودرزی به مردم توصیه کرد حتما از سایت‌های معتبر، تور تهیه کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

وی با اشاره به ویژگی سایت‌های معتبر اظهار کرد: به عنوان مثال سایت‌های معتبر دارای شماره تلفن و آدرس هستند. به صورتی که اگر با آن شماره تلفن تماس بگیرید یا به آن آدرس مراجعه کنید؛ خواهید دید که دفتری فیزیکی وجود دارد. همچنین می‌توان از سایر افرادی که از این دفاتر خدمات خوبی دریافت کرده اند، تحقیق کرده و سپس اقدام به خریداری و رزرو تور کنید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی