تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

برخورد دادستانی با آژانس‌های هواپیمایی متخلف

معاون دادستان و جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های کشور به مدیران ۲۰ شرکت هواپیمایی کشور نامه نوشته و هرگونه واگذاری و فروش بلیط از سوی آن‌ها به ۱۳ پلتفرم و شرکت ارائه بلیط را ممنوع کرده است.

کد خبر: ۱۶۲۸۶۳
۱۸:۱۱ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

برخورد دادستانی با آژانس‌های هواپیمایی متخلف

دیدارنیوز: دادگستری کل تهران فروش بلیت هواپیما از طریق ۱۳ پلتفرم و شرکت را ممنوع کرد.

معاون دادستان و جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های کشور به مدیران ۲۰ شرکت هواپیمایی کشور نامه نوشته و هرگونه واگذاری و فروش بلیط از سوی آن‌ها به ۱۳ پلتفرم و شرکت ارائه بلیط را ممنوع کرده است. گران‌فروشی بلیط مسافرت‌ها و پرواز‌های هوایی علت اعمال این ممنوعیت عنوان شده است.

علی بابا، فلای‌تودی، فلایتیو، مستر بلیط، سفر مارکت، اسنپ تریپ، ساینا گشت زورق، چارتر ۷۲۴، جهان پرواز دزفول، مقتدر سیر ایرانیان، آنی تیکت، tixcharterr و parvaz۷۴۷ شرکت‌هایی هستند که فروش و واگذاری بلیط به آن‌ها از سوی دادستانی ممنوع اعلام شده است.

دو روز قبل بود که هشت وب‌سایت برای فروش بلیط هواپیما غیرمجاز اعلام شده بودند و حالا در نامه جدید ۱۳ پلتفرم با ممنوعیت برای فروش بلیط هواپیما مواجه شده‌اند.

در بازدید‌های میدانی از همه شرکت‌های هواپیمایی برای پیگیری نرخ بلیت‌های نوروزی که خارج از نرخ مصوب فروخته شده، فعالیت آژانس‌های متخلف با دستور مرجع قضایی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری تعلیق شد که در این زمینه برخی از آژانس‌های متخلف که مدت تعلیق آن‌ها به اتمام رسیده با دریافت تعهد به فعالیت خود ادامه داده‌اند و در صورت تکرار تخلف به مدت ۶ ماه تعلیق و یا مجوز آن‌ها ابطال می‌شود.

به نقل از زومیت، علاوه بر این، شرکت‌های هواپیمایی وظیفه دارند هرگونه تاخیر و ابطال را سریعا به فرودگاه اعلام کنند تا اطلاع رسانی به موقع از طریق سامانه ۱۹۹ یا پورتال سازمانی فرودگاه صورت گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی