تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رژه شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس

به گفته دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه، در روز قدس امسال شناور‌های سنگین و سبک بسیج دریایی رژه خواهند رفت.

کد خبر: ۱۶۲۸۵۶
۱۷:۲۲ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

رژه شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس

دیدارنیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در روز قدس امسال شناور‌های سنگین و سبک بسیج دریایی با سازماندهی مشخص در سراسر سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر رژه خواهند رفت.

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان این نیرو گفت: در چند ماه گذشته یک گروه کوچک از جوانان غیرتمند فلسطینی در مقابل صهیونیست‌های کودک‌کش ایستادند و هیمنه پوچ آن‌ها را در هم شکستند. طوفان الاقصی سستی خانه عنکبوت را به همگان نشان داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیداری امت اسلام را ثمره ۴۵ سال مقاومت دانست و اظهار داشت: بیداری ملت‌های مسلمان ریشه در پیروزی انقلاب اسلامی دارد و طبق وعده الهی تا ازاله شدن این غده سرطانی زمان زیادی باقی نمانده است.

دریادار تنگسیری خبر داد: در روز قدس امسال شناور‌های سنگین و سبک بسیج دریایی با سازماندهی مشخص در سراسر سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر برای نشان دادن انزجار خود در مقابل کشتار کودکان بی گناه و زنان مسلمان و غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیستی رژه خواهند رفت.

وی افزود: تمامی شناور‌ها علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم فلسطین را به نشانه همبستگی با این ملت مظلوم و ستم‌دیده بر فراز شناور‌ها به اهتزار در خواهد آورد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی