تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
اخبار استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی به ۵۴ روستا در همدان توسط خیّرین آبرسان خبر داد و گفت: قرارداد آبرسانی به این روستا‌ها با خیّرین آبرسان منعقد شده و امیدواریم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات روستاییان ساکن این روستا‌ها شویم.

کد خبر: ۱۶۲۸۴۹
۱۴:۱۲ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند


دیدارنیوز ـ استان همدان: فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: برآورد ریالی مشارکت خیّرین در این پروژه‌ها ۲۵۷ هزار و ۱۲۸ میلیون ریال است و با اتمام عملیات آبرسانی به این روستا‌ها ۱۵ هزار و ۱۱۶ نفر در قالب ۴۵۶۲ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهرمند می‌شوند.

بختیاری‌فر با اشاره به اقدامات مجمع خیرین آبرسان استان، توضیح داد: حفر ۱۳ حلقه چاه، اجرای خط انتقال به طول ۵۴ هزار متر، تأمین ۱۳ هزار و ۷۰۰ متر لوله و تجهیزات، پرداخت ۴۲ فقره حق انشعاب، واگذاری هفت هزار متر مربع زمین برای حفر چاه، واگذاری ۱۲ هزار و ۴۲۵ متر مربع زمین برای احداث مخزن، ایستگاه پمپاژ یا خطوط انتقال، پرداخت شش هزار متر مربع خسارت کشت، ساخت هفت باب موتورخانه در چاه و تأمین آب شرب و تأمین ۲۲۱ هزار متر مکعب آب از اقدامات مجمع خیرین آبرسان از ابتدای فعالیت این مجمع در اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به روستا‌های در حال آبرسانی، عنوان کرد: روستا‌های چشمه‌علی، چهارچشمه، نادرآباد، حیدرآباد، ایوراع و علی‌آباد در شهرستان اسدآباد، روستای رسول آباد در شهرستان بهار، روستا‌های قلعه بختیار، گل زرد و هرهره در شهرستان تویسرکان، روستا‌های سلیلک، ینگجه کرفس، شوند و دمورچی در شهرستان درگزین، روستا‌های قرایلر، پاینده و جعفرآباد در شهرستان رزن، روستا‌های چپقلو، قمشانه، خیمه‌گاه، آغاج، پاوان، وزندان، خواجه‌حصاری، طمه‌چی، حاجی‌آباد و تاوه در شهرستان فامنین، روستا‌های آقداش، قزلجه کوهین، پیربادام، دارقشلاق، سرایجوق، سلیم سرایی، الان سفلی، قراتلو، قرانقو دره و ایستی بلاغ در شهرستان کبودراهنگ، روستا‌های انجیره، مهدی‌آباد، آشاق قلعه، محرا و مکربی در شهرستان ملایر، روستا‌های تازناب علیا، دره ابراهیم، قشلاق دهفول، حسین آباد سرکان، هادی‌آباد، تپه یزدان، قبلاب و کوهانی در شهرستان نهاوند و روستا‌های آب انبار، دولت‌آباد، قشلاق علیا و حاج مقصود در شهرستان همدان، روستا‌هایی است که آبرسانی به آن‌ها توسط خیّرین برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مطالعات مرحله اول و دوم طرح فاضلاب روستای زاغه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی نیز در مجمع خیرین آبرسان انجام شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی