تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از پیروزی در انتخابات روسیه

رئیسی به پوتین تبریک گفت

پس از پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه که مقامات برخی کشورهای غربی آن را ناعادلانه و غیرآزاد خواندند، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان پیروزی پوتین را به او تبریک گفت.

کد خبر: ۱۶۲۸۳۳
۱۲:۰۹ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

رئیسی به پوتین تبریک گفت

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.

به نقل از ایسنا، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری با ارسال پیامی، پیروزی قاطع و انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه را صمیمانه تبریک گفت.

طبق گزارش سفارت ایران در مسکو، رئیسی در این پیام ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط فی‌مابین، بر گسترش بیش از پیش مناسبات ۲ کشور تاکید کرد.

بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، بیش از ۹۹.۵ درصد آرا تا ساعت ۷ صبح به وقت مسکو شمارش شده و پوتین با ۸۷.۳۲ درصد پیشتاز رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است.

«نیکولای خاریتونوف» از حزب کمونیست با ۴.۳ درصد، «ولادیسلاو داوانکوف» از حزب «مردم جدید» با ۳.۸ درصد و «لئونید اسلوتسکی» از حزب «لیبرال دموکرات‌ها» با ۳.۲ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

پوتین نتایج اولیه را به عنوان نشانه‌ای از «اعتماد و امید» به او ستود و گفت: «ما وظایف زیادی در پیش داریم. زمانی که ما محکم ایستادیم، هیچ کس نتوانست ما را بترساند، اراده و وجدان ما را سرکوب کند. آن‌ها در گذشته شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهند خورد».

مطلب مرتبط:

واکنش‌ غربی‌ها به پیروزی پوتین؛ «این انتخابات عادلانه نیست»

پوتین؛ برنده بی‌رقیب انتخابات/ زلنسکی: او «مست قدرت» است

میزان مشارکت در سومین روز انتخابات روسیه اعلام شد

پرتاب کوکتل مولوتوف و حمله پهپادی در انتخابات روسیه

انتخابات روسیه؛ آتش‌زدن صندوق رای در محل زندگی ناوالنی +ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی