تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آماده‌باش پلیس برای تامین امنیت در نوروز و ماه رمضان

علی همه‌خانی، معاون اجتماعی فرهنگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه رمضان خبر داد و نوشت: امسال نیز با تقارن دو بهار طبیعت و قرآن، پلیس با شعار جدید خود در سال جدید که همان آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت است، به استقبال انجام وظیفه خود در روز‌های تعطیل ایام نوروز و شب‌های ماه رمضان رفته و امیدوار است این وظیفه را به بهترین نحو برای آرامش و امنیت شهروندان به اجرا بگذارد.

کد خبر: ۱۶۲۸۲۷
۱۱:۳۷ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

آماده‌باش پلیس برای تامین امنیت در نوروز و ماه رمضان

دیدارنیوز: معاون اجتماعی فرهنگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که ماموران پلیس پایتخت با زحمات نیرو‌ها و کارکنان خدوم و تلاشگر خود ضمن حضور در سطوح مختلف کلانشهر تهران، به تامین امنیت انتظامی، ترافیکی و اجتماعی شهروندان پرداخته و شبانه روز در خدمت آرامش و امنیت شهروندان هستند تا تمام افرادی که در ایام تعطیل در شهر تهران حضور دارند با خیالی آسوده ایام نوروز و رمضان خود را سپری کنند.

سرهنگ علی همه‌خانی در یادداشتی در آستانه نوروز ۱۴۰۳ نوشت: «با فرا رسیدن نوروز، همچون سال‌های گذشته پلیس وظیفه‌ای حساس و مهم را بر دوش خود احساس می‌کند و حال که در آستانه دو بهار یعنی بهار قرآن و بهار طبیعت، قرار داریم این مسئولیت و احساس وظیفه بر دوش پلیس دو چندان به نظر می‌رسد و بر این اساس پلیس با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت، به امر مهم خدمت رسانی به شهروندان و خصوصا مسافران نوروزی در شهر تهران می‌پردازد.

امسال نیز همچون سال گذشته، بهار طبیعت به بهار قرآنی مزین شده و این همزمانی پیامی خجسته به ایرانیان هدیه می‌دهد که در سایه سار رحمت قرآن، بهاری مبارک در پیش است و مردم جشنی بزرگ را به انتظار نشسته‌اند، چرا که همزمان به استقبال دو بهار می‌روند، یکی بهار قرآنی و دیگری بهار طبیعت. پلیس در همه روز و همه وقت وظیفه دارد آرامش و امنیت شهروندان را تامین و برقرار کند که این امر خطیر و حساس در برهه‌های مختلف گرچه با چالش‌های سخت روبرو می‌شود، اما به مدد الطاف خداوند متعال و حمایت همه جانبه مردم، به خوبی و با صلابت به مرحله اجرا درآمده و خوشبختانه پلیس در جای جای میهن اسلامی به خوبی موفق شده امنیت و آرامش را برای مردم ایران عزیز به ارمغان بیاورد.

امسال نیز با تقارن دو بهار طبیعت و قرآن، پلیس با شعار جدید خود در سال جدید که همان آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت است، به استقبال انجام وظیفه خود در روز‌های تعطیل ایام نوروز و شب‌های ماه رمضان رفته و امیدوار است این وظیفه را به بهترین نحو برای آرامش و امنیت شهروندان به اجرا بگذارد. پلیس در این بهار قرآنی و طبیعی با تلاش شبانه روزی خود در جای جای کشور عزیز از نقطه صفر مرزی گرفته تا قلب شهر‌های بزرگ و کوچک، سعی دارد امنیت و آرامش را در بخش‌های مختلف انتظامی، ترافیکی و اجتماعی برای شهروندان به ارمغان آورده و به عنوان هدیه‌ای هرچند کوچک این آرامش و امنیت را به مردم اهدا کند.

در این میان، پلیس پایتخت با زحمات نیرو‌ها و کارکنان خدوم و تلاشگر خود ضمن حضور در سطوح مختلف کلانشهر تهران، به تامین امنیت انتظامی، ترافیکی و اجتماعی شهروندان پرداخته و شبانه روز در خدمت آرامش و امنیت شهروندان است تا شهروندان گرامی و مسافران نوروزی که در ایام تعطیل در شهر تهران حضور دارند با خیالی آسوده ایام نوروز و رمضان خود را سپری کنند. در این راستا، یگان‌های انتظامی، راهنمایی و رانندگی و خدمات اجتماعی پلیس، با ایجاد مقر‌های انتظامی و حضور در ادارات خود به شهروندان خدمات رسانی کرده و پا به پای سایر نهاد‌ها و ادارات دولتی و سازمانی به شهروندان یاری می‌رسانند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته به یاری خداوند متعال، الطاف امام عصر (عج)، رهنمون‌های مقام معظم رهبری و تدابیر فرماندهان انتظامی کشور، در این امر حساس با خدمات هر چه بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی سربلند باشیم.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی