تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتقاد از مربی استقلال پس از طعنه به خبرنگاران

جواد نکونام، سرمربی استقلال هفته‌هاست که برخلاف روال معمول بدون توجه به رسانه‌ها به کنفرانس خبری نمی‌آید و حالا کار به جایی رسیده که دستیار او، مهدی هاشمی‌نسب به خبرنگاران طعنه می‌زند.

کد خبر: ۱۶۲۷۳۴
۱۹:۴۷ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

انتقاد از مربی استقلال پس از طعنه به خبرنگاران

دیدارنیوز: دستیار جواد نکونام امروز در نشست خبری استقلال، به خبرنگاران حاضر در این کنفرانس هم طعنه زد.

جواد نکونام در نشست‌های خبری استقلال شرکت نمی‌کند. او دلیل این کارش را بیان نکرده، اما ترجیح می‌دهد این روز‌ها به جای خودش، مهدی هاشمی‌نسب را رهسپار کنفرانس‌ها کند.

به نظر می‌رسد اختلاف نظر نکونام با مدیرعامل استقلال دلیل اصلی این اتفاق باشد؛ چرا که در حال حاضر این تیم مدیررسانه‌ای هم ندارد و برای استقلال خوب نیست که چنین چالش‌های عجیبی را تجربه می‌کند. تاکنون پادرمیانی‌ها نیز برای وصل کادرفنی و مدیریت باشگاه جواب نداده؛ هر چند دستیار نکونام چند روز پیش گفته بود شاید همه این ماجرا‌ها ساختگی باشد! عجیب است واقعا؛ معلوم نیست در باشگاه استقلال چه می‌گذرد...

پس از پایان بازی استقلال و پرسپولیس، طبق معمول هاشمی‌نسب مقابل خبرنگاران نشست، اما این بار کنفرانس او از سوی اهالی رسانه به دلیل اعتراض به غیبت نکونام، تحریم شد. ظاهرا این واکنش ساده و بدیهی به کادرفنی استقلال برخورده و مایه ناخشنودی آن‌ها شده است، چرا که امروز هاشمی‌نسب با کنایه و طعنه حرف زد و جدا از متلکی که بارِ سرمربی سابق پرسپولیس و علایق رنگی خبرنگاران کرد، با لحنی طلبکارانه گفت: در این دو شب هم نخوابیدم و استرس داشتم، چون شما من را تحریم کرده بودید. جا دارد از شما تشکر کنم!

بی‌تعارف این ادبیات نه‌تن‌ها شایسته کمک مربی استقلال نیست که این مدل حرف زدن و پاسخگویی، شان و منزلت افرادی که قرار است در فوتبال ایران «معلم» باشند را زیر سوال می‌برد؛ در واقع این مسئله، اساسا در آداب و رسوم مربی‌گری نمی‌گنجد.

گروه فنی استقلال به جای حل مشکلات با مدیران باشگاه، حالا همان معضل و چالش قدیمی را به نوعی دیگر با خود حمل می‌کنند و به خبرنگاران متلک می‌اندازند. آیا با این وضعیت می‌توان امیدی به حل مشکلات داشت؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی