تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ادای دین به مردم ایذه و باغملک با یک کمیسیون در مجلس شورای اسلامی

در انتخابات یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲، فرشاد ابراهیم پور نورآبادی توانست با کسب رای بالا و فوق العاده از مردم ایذه و باغملک به عنوان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزیده شود

کد خبر: ۱۶۲۶۶۲
۲۱:۵۱ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

در انتخابات یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲، فرشاد ابراهیم پور نورآبادی توانست با کسب رای بالا و فوق العاده از مردم ایذه و باغملک به عنوان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزیده شود. این انتخاب نشان دهنده اعتماد و امیدی است که مردم این حوزه انتخابیه به او دارند. ابراهیم پور به عنوان یک چهره ملی حالا مسئولیت سنگینی بر عهده دارد تا بتواند در راستای توسعه و پیشرفت ایذه و باغملک گام بردارد.

موفقیت ابراهیم پور در مجلس شورای اسلامی نه تنها به تلاش ها و تخصص او بستگی دارد، بلکه حمایت و همراهی مردم و نخبگان این مناطق نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این همراهی می تواند به شکل فعالیت در کمک به شناسایی و حل مشکلات محلی، ارائه پیشنهادها و نظرات سازنده به نماینده و همچنین پیگیری و نظارت بر اجرای وعده‌ها و برنامه‌های او باشد.

علاوه بر این، توانایی ابراهیم پور در به دست آوردن مسئولیت در یکی از کمیسیون های مجلس می تواند فرصتی برای ارتقاء جایگاه ایذه و باغملک در سطح ملی فراهم آورد(به گفته برخی کارشناسان سیاسی اجتماعی بهترین نوع ادای دینی که مجلس می تواند برای این حوزه انتخابیه داشته باشد، انتخاب نماینده آن بعنوان رئیس یکی از کمیسیون ها است) بنابراین، مهم است که دیگر نمایندگان استان خوزستان نیز از او حمایت کنند و در مسیر توسعه این مناطق با او همکاری نزدیک داشته باشند.

در نهایت، با توجه به پتانسیل و توانایی های فرشاد ابراهیم پور نورآبادی، او می تواند نماینده موفقی برای آینده ایذه و باغملک باشد. اما تحقق این موفقیت نیاز به یک تلاش جمعی دارد. همراهی مردم و نخبگان، همکاری دیگر نمایندگان و توجه ویژه به نیازها و مشکلات این مناطق می تواند زمینه ساز تحقق آرمان ها و اهداف بلند مدت برای ایذه و باغملک باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی