تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پیام تبریک به‌مناسبت ماه رمضان

قالیباف: مسلمانان در راه آزادی قدس گام بردارند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام تبریک خود به‌مناسبت ماه مبارک رمضان نوشت: مسلمانان جهان در ماه رمضان با وحدت گام مهمی در راه آزادی قدس بردارند.

کد خبر: ۱۶۲۵۷۸
۱۲:۲۲ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

قالیباف: مسلمانان در راه آزادی قدس گام بردارند

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به همتایان خود در کشور‌های اسلامی تاکید کرد که مسلمانان جهان می‌توانند با وحدت و یکپارچگی در ماه پرفضیلت رمضان گام مهمی در راه آزادی قدس شریف بردارند.

محمدباقر قالیباف با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان در پیامی به همتایان خود در کشور‌های اسلامی تاکید کرد که مسلمانان جهان می‌توانند با وحدت و یکپارچگی در ماه پرفضیلت رمضان گام مهمی در راه آزادی قدس شریف بردارند.

متن پیام تبریک قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، به همتایان خود در کشور‌های اسلامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

سلام علیکم.

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های خویش را به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و تقرّب به پیشگاه خداوند رحمان، به جناب‌عالی و نمایندگان محترم مجلس ابراز نمایم.

ماه مبارک رمضان فرصت معنوی ارزشمندی برای بهره‌مندی از سرچشمهٔ لایزال فیوضات الهی و افزایش همدلی و برادری میان امت اسلامی به شمار می‌رود.

معتقدم در این ماه پرفضیلت، مسلمانان جهان با تقویت وحدت و یکپارچگی می‌توانند در راه دست‌یابی به آرمان‌های والای امت اسلامی به‌ویژه آزادی قدس شریف و حاکمیت مردم مظلوم فلسطین بر همه سرزمین‌های اشغالی گامی مهم بردارند.

بی‌تردید در این مسیر، رایزنی‌های پارلمانی نقش بسزایی در راستای توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه، کمک به تحقق راهبرد صلح‌آمیز جهان اسلام و همچنین ثبات و امنیت پایدار کشور‌های اسلامی خواهد داشت.

امید است در پرتو برکات این ماه عظیم‌الشأن، بیش از پیش شاهد همبستگی، وحدت و اخوّت میان امت واحدهٔ اسلامی باشیم.

با اغتنام از فرصت، برای جنابعالی، دولت و مردم کشورتان، سعادت، موفقیت و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی