تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در مهرستان رخ داد

شهادت مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان

در درگیری اکیپ گشتی ماموران انتظامی مهرستان با قاچاقچیان، استواریکم حسین شیبک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در حین انتقال به مرکز درمانی به فیض عظیم شهادت نائل شد.

کد خبر: ۱۶۲۵۶۵
۱۰:۴۶ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

شهادت مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان

دیدارنیوز: بامداد شب گذشته (دوشنبه) اکیپ گشتی ماموران انتظامی مهرستان حین تامین امنیت محور مواصلاتی به دو دستگاه خودرو مشکوک و حین اقدام برای توقیف، سرنشینان خودرو‌های مشکوک به سمت ماموران تیراندازی کرده که با پاسخ قاطع مواجه شدند.

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس استان سیستان و بلوچستان، در اثر این درگیری یکی از کارکنان انتظامی شجاع انتظامی به نام استواریکم حسین شیبک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در حین انتقال به مرکز درمانی به فیض عظیم شهادت نائل شد.

در این درگیری یک دستگاه خودرو تویوتا و یک دستگاه پژو از افراد مسلح که قاچاقچی مواد افیونی بودند توقیف و خودرویی که حامل بیش از یک تن مواد افیونی بود بر اثر تبادل آتش در درگیری دچار حریق شد و بیش از ۵۰۰ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط و سوداگران مرگ با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.

تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل جنایت کار در این حادثه در حال انجام است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی