تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در خاورمیانه چه خبر است

احتمال آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه

در صد و‌ پنجاه و هشتمین روز از «طوفان الاقصی» و جنگ میان اسرائیل و حماس، ارتش بی‌رحم نتانیاهو همچنان در حال کشتار مردم بی‌دفاع در غزه در ابتدای ماه مبارک رمضان است.

کد خبر: ۱۶۲۵۵۵
۰۹:۱۶ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ نتانیاهو: باید به رفح حمله کنیم!

دیدارنیوز _ سرویس بین‌الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد صد و پنجاه و هشتمین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و ارتش بی‌رحم نتانیاهو همچنان در حال کشتار است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید:

ساعت: ۱۸:۵۶/ احتمال آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی گفت که اوضاع انسانی در نوار غزه فاجعه‌بار است و تاکید کرد: برای رسیدن به آتش‌بس فوری و پایدار به مدت ۶ هفته به عنوان بخشی از توافق تبادل‌اسرا تلاش می‌کنیم.

ساعت: ۱۷:۵۵/ نتانیاهو: برای شکست حماس باید به رفح حمله کنیم

نخست وزیر اسرائیل بار دیگر دم از پیروزی ادعایی در جنگ غزه زد و تاکید کرد برای دستیابی به این پیروزی باید گردان‌های جنبش حماس در شهر رفح «نابود» شوند.

به نقل از ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل امروز سه شنبه در سخنرانی خود در برابر کمیته روابط عمومی آمریکا- رژیم صهیونیستی (اِی‌پَک) مدعی شد: برای پیروزی در جنگ غزه باید گردان‌های باقیمانده حماس را در شهر رفح واقع در جنوب غزه نابود کنیم.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ خشونت نیرو‌های اسرائیلی در حمله به بیمارستان ناصر

ساعت: ۱۰:۵۸/ کمک‌های بشردوستانه در راه غزه

شبکه العربیه اعلام کرد: اولین کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه، از قبرس به آب انداخته شد.

ساعت: ۱۰:۴۲/ گزارش بی‌بی‌سی از خشونت نیرو‌های اسرائیلی در حمله به بیمارستان ناصر

بی‌بی‌سی شواهدی را مشاهده کرده است که نشان می‌دهد وقتی نیرو‌های اسرائیلی ماه گذشته به بیمارستان ناصر غزه یورش بردند، پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان را بازداشت کردند و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بنابر این شواهد، نیرو‌های اسرائیلی، از انجام از انجام وظایف حیاتی کارکنان بهداشت و درمان ممانعت به عمل آوردند. در تصاویر و فیلم‌هایی که بی‌بی‌سی به دست آورده است، دست بیماران با دستبند‌های پلاستیکی بسته شده است.

در این تصاویر آن‌ها بیرون از محل درمان، روی تخت‌ها و ویلچر‌های خود نگهداری می‌شوند.

شماری از کارکنان بیمارستان که شاهد این وقایع بودند گفته‌اند که نیرو‌های اسرائیلی کادر درمان را «برهنه کرده»، دستشان را «از پشت بسته» و «مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.»

ارتش اسرائیل مدعی شد که در بیمارستان متعلق به حماس اسلحه پیدا کرده است. ارتش اسرائیل همچنین گفته بود گروگان‌هایی که در دست حماس بودند در آنجا نگهداری می‌شدند.

اواخر بهمن ماه رئیس بیمارستان ناصر که بزرگترین مرکز پزشکی و درمانی در جنوب غزه است، گفته بود پس از یورش سربازان اسرائیل به این بیمارستان «اوضاع فاجعه‌بار» است.

ساعت: ۰۸:۵۵/ جشن آغاز ماه مبارک رمضان در بیمارستان الشفا در غزه

در میان بمباران وحشیانه ارتش اسرائیل، آوارگان و مجروحان فلسطینی، حلول ماه رمضان را در بیمارستان الشفای غزه جشن گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی