تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر را اعلام کرد. تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی در روز ۱۳ فروردین ـ همزمان با روز طبیعت و سالگرد شهادت حضرت علی (ع) ـ تعطیل هستند.

کد خبر: ۱۶۲۵۴۹
۲۲:۲۷ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳

دیدارنیوز: ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.

به نقل از رسانه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ساعت کاری موزه‌ها، ابنیه تاریخی و اماکن فرهنگی تحت پوشش این وزارتخانه در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد.

بر پایه این خبر، موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز ۱۴۰۳، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

ساعات کاری در روز‌های پنجشنبه و جمعه بر اساس وضعیت اقلیم و به تشخیص مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هر استان می‌تواند تا ساعت ۲۰ افزایش پیدا کند؛ بنابراین لازم است گردشگران نوروزی برای اطلاع دقیق‌تر از ساعت کاری هر مجموعه به تارنما یا صفحات آن در فضای مجازی مراجعه کنند.

در «شب‌های قدر» ساعت بازدید اماکن تاریخی، موزه‌ها و پایگاه‌های ملی و جهانی از ۹ صبح تا ۱۷ است. فردای شب قدر ساعت فعالیت موزه‌ها از ۱۰ صبح خواهد بود.

تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی در روز ۱۳ فروردین ـ همزمان با روز طبیعت و سالگرد شهادت حضرت علی (ع) ـ تعطیل هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی