تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
از مجتبی داراب پور و سید علی بلادیان تقدیر شد

حضور موفق خوزستانی‌ها در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

در چهارمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، خوزستانی‌ها حضور موفقی داشتند و از مجتبی داراب پور و سید علی بلادیان تقدیر شد.

کد خبر: ۱۶۲۴۹۴
۱۹:۱۵ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

حضور موفق خوزستانی‌ها در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

دیدارنیوز: چهارمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران همزمان با اختتامیه سومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سید علی بلادیان در دو بخش ملی و بین المللی و مجتبی داراب پور در بخش ملی شایسته تقدیر شدند.

به نقل از خبر فوری، جشنواره ایده‌های خلاق روابط‌عمومی در حقیقت به عنوان یکی از نتایج ارزشمند کنفرانس بین‌المللی رویکرد‌های نوین روابط‌عمومی ایران، پیوسته در پی ارتقای سطح علمی و دانش تخصصی مدیران و کارشناسانی بوده که در عرصه روابط‌عمومی فعالیت می‌کند.

در این مراسم، مدیران و اعضای شورای عالی سیاست گزاری کنفرانس روابط عمومی، باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو، دپارتمان ارتباطات، موسسه آموزش عالی پژوهان و برخی از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور، فعالان، پیشکسوتان، کارشناسان و مدیران، روزنامه نگاران، نویسندگان و اساتید ملی و بین المللی از میهمانان و سخنرانان در پنل تخصصی این رویداد بزرگ علمی و آموزشی در کشور بودند.

این کنفرانس بین المللی و جشنواره ملی با مجوز رسمی علمی و پژوهشی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC برگزار شده و برگزیدگان از سوی کمیته تخصصی علمی از میان آثار متعدد انتخاب و تقدیر شدند.

گفتنی است، مجتبی داراب پور پیش از این در حوزه رسانه، رتبه یک خبرنویسی کشور و رتبه برتر خبری در جشنواره بین المللی انسان و محیط زیست را کسب کرده بود.

سید علی بلادیان هنرمند و فعال رسانه و روابط عمومی نیز، در سال ۹۹ موفق به دریافت نشان طلایی اتحادیه اروپا «اسکو ESCO» از دانشگاه پاریس، دارای گواهینامه مهارت شغلی اتحادیه اروپا مدل بومی برنامه اروپایی مهارت‌سنجی شغلی شد و به جهت دارا بودن بالاترین شاخص‌های حرفه‌ای در روابط عمومی در نخستین همایش استاندارد‌های جهانی روابط عمومی‌های ایران شد.

وی همچنین درسال ۹۹ دبیر کمیته داوران دهمین جشنواره ملی مجریان و سخنوران صحنه ایران بود و از سال ۱۳۹۹ تاکنون دبیر کمیته علمی کنفرانس سالیانه آموزشی تخصصی روابط عمومی‌های استان است و در گذشته عنوان سومین مجری برتر کشور، میکروفن طلایی، حائز نشان چکاوک مسین، دیپلم افتخار و قرارگرفتن در جمع ۱۰ مجری برتر ایران را در کارنامه خود دارد.

ایشان عضو باشگاه مجریان و سخنوران ایران، عضو انجمن روابط عمومی ایران، عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو، عضو انجمن شاعران و نویسندگان ایران، عضو باشگاه ستاره‌های صحنه کشور، دبیر اجرایی و مسئول کمیته‌های مختلف سمپوزیوم، کنفرانس، همایش و رویداد‌های مختلف ملی و بین المللی و تقدیر شده با عنوان‌های گوناگون در سال‌های مختلف است.

حضور موفق خوزستانی‌ها در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی