تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در برنامه رکن سه دیدارنیوز با یک تحلیلگر سیاسی؛ ویدیو و گزارش عکس

حمید آصفی: پایگاه رای اصولگرایی هم دلزده شده/ دانش این مجلس، پایین‌تر از مجلس یازدهم است

کیفیت و کمیت مشارکت، جبهه پایداری، محمدباقر قالیباف، سید محمد خاتمی، جبهه اصلاحات، روزنه گشایان، خبرگان رهبری و بحث جانشینی، در برنامه رکن سه دیدارنیوز با حضور حمید آصفی تحلیلگر مسائل سیاسی.

کد خبر: ۱۶۲۴۳۳
۱۸:۵۲ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

آصفی: پایگاه رای اصولگرایی هم دلزده شده/ دانش این مجلس، پایین‌تر از مجلس یازدهم است/ چرا مجتبی خامنه‌ای رهبر نشود؟

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: حدود یک هفته پس از انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، در استودیو دیدارنیوز و در برنامه رکن سه، میزبان حمید آصفی تحلیلگر مسائل سیاسی بودیم و متن و حاشیه، سرفصل‌ها و موضوعات پیرامونی انتخابات و پسا انتخابات را مورد پرسش قرار دادیم. آنچه می‌بینید و می‌شنوید حاصل گفت‌وگوی من تهیه کننده و مجری برنامه رکن سه دیدارنیوز با حمید آصفی تحلیلگر مسائل سیاسی است.

ویدیوی کامل گفت‌وگو را اینجا و در یوتیوب و آپارات دیدارنیوز ببینید وبشنوید

 

انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ که در آن اعضای مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند، را پشت سر گذاشتیم. در روز‌های پسا انتخابات به اندازه ایام نه چندان گرم تبلیغات، بحث و تحلیل در عرصه عمومی و رسانه‌ای وجود دارد.
اینکه چرا مشارکت کم بود، چرا آرا باطله و سفید افزایش داشت، مجلس دوازدهم از نظر کیفی چگونه عمل خواهد کرد، به گلایه یا قهر حدود ۶۰ درصد مردمی که شرکت نکردند توجه می‌شود یا نمی‌شود، رئیس مجلس دوازدهم چه کسی است، تصممیم سید محمد خاتمی در مورد انتخابات چه تاثیری بر سپهر سیاسی ایران خواهد داشت و به طور کلی نظام جمهوری اسلامی چه نوع تحلیل، صورت بندی و دریافتی از انتخابات ۱۴۰۲ خواهد داشت؟

چه کسی جانشین آیت‌الله خامنه‌ای خواهد شد، چرا حسن روحانی و سید محمود علوی رد صلاحیت شدند، چرا سید ابراهیم رئیسی از تهران نامزد خبرگان نشد، احتمال جانشینی سید مجتبی خامنه‌ای چقدر است؟ تمام این پرسش‌ها، گمانه‌ها، نگرانی‌ها و شاید هم امیدها، به نسبت در این گفتگو با حمید آصفی مورد بحث و پرسش قرار گرفت.

گزارش عکس

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۳
غیر قابل انتشار : ۰
علی بابائی
|
Germany
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
1
دیدار نیوز رسانه مستقل
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
0
0
بسیار عالی، امیدوارم پاینده باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
0
0
انتخابات از هر جهت میتواند نشانگر تایید یا اعتراض مردم باشد. مثل همه پرسی اول انقلاب برای جمهوری اسلامی و یا انتخاباتهای مجلس و ریاست جمهوری تا ریاست جمهوری مرحوم رفسنجانی که بیشتر جنبه تایید نظام را داشتند. ولی انتخابات دوم خرداد و برخی انتخاباتهای بعدی مثل مجلس 98 ریاست جمهوری 1400 و اخرین آنها با توجه به کاهش رایهای درست و افزایش سفید و باطله نشانگر اعتراض ارام هستند. فاعتبروا یا اولی الابصار
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی