تیتر امروز

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران

این چهاردهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خیابان جنگ و گفتمان صلح!
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران»

خیابان جنگ و گفتمان صلح!

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی جالب از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران» تهیه کرده که در این مطلب می‌خوانید.
متن استعفای معاون سیاسی صدا و سیما

علیرضا خدابخشی: برای باز کردن فضا برای مدیری تازه نفس استعفای خود را مجدداً تقدیم می‌کنم

متن استعفای معاون سیاسی صدا و سیما؛ خدابخشی: برای باز کردن فضا برای مدیری تازه نفس و استمرار نوآوری در معاونت سیاسی استعفای خود را مجدداً تقدیم می‌کنم

کد خبر: ۱۶۲۴۲۴
۱۵:۴۷ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

خدابخشی: برای باز کردن فضا برای مدیری تازه نفس استعفای خود را مجدداً تقدیم می‌کنم

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: متن استعفای علیرضا خدابخشی:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب اقای دکتر جبلی
رئیس محترم سازمان
باسلام و احترام
اکنون که با پایان یافتن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسئولیت‌های سنگین معاونت سیاسی برای پیگیری ۴ راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی روحی له الفدا مبنی بر مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت پایان یافته است و رضایت معظم له را در پی داشته، بازآرایی و تازه‌گردانی عملیات رسانه‌ای در مقابله با جنگ همه‌جانبه و ترکیبی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی؛ ضرورت دارد.

فرصت را مغتنم شمرده و برای باز کردن فضا برای مدیری تازه نفس و استمرار نوآوری در معاونت سیاسی رسانه ملی؛ استعفای خود را مجدداً تقدیم می‌کنم.

لازم می‌دانم از حمایت‌های کافی حضرتعالی در دوران مسئولیت و همچنین تلاش همکارانم در معاونت‌های سازمان خصوصا معاونت سیاسی تشکر و قدردانی و بابت تقصیر‌ها و قصور‌ها طلب حلالیت کنم.

به گزارش دیدار؛ پیش از انتشار متن استعفای معاون سیاسی صدا و سیما خبرهایی مبنی بر اینکه او اخراج شده است، دست به دست شد.
از جمله در خبرها با تیترهای مانند: «عزل پسرخاله جلیلی‌ها در پی ماجراجویی اخیر در صداوسیما!» و «خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما برکنار شد»، مواجه شدیم.

در متن گزارش‌های قبل از متن استعفای خدابخشی آمده بود: «بعد از حضور شائبه‌برانگیز حمید رسایی در گفت‌وگوی ویژه شبکه خبر و بیان اظهاراتی که انتقادات فراوانی در پی داشت، صبح امروز علیرضا خدابخشی پسر خاله سعید و وحید جلیلی از معاونت سیاسی صداوسیما عزل شد و جای خود را به محمدعلی صائب رئیس خبرگزاری صداوسیما داد».

به نظر می‌رسد برای کاهش بار معنایی اخراج یا برکناری، شخص علیرضا خدابخشی بر آن شده که متن استفایی به این مضمون منتشر کند. 

 

برچسب ها: صدا و سیما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی