تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
خطرات مواد محترقه غیرقابل جبران است

توصیه سازمان آتش نشانی در آستانه چهارشنبه‌سوری

سازمان آتش نشانی در آستانه چهارشنبه‌سوری (چهارشنبه آخر سال) نسبت به خطرات غیرقابل جبران مواد محترقه هشدار داد و از والدین و مربیان خواست نسبت به آگاه‌سازی خانواده به ویژه کودکان و جوانان اقدام کنند.

کد خبر: ۱۶۲۳۵۶
۱۰:۳۴ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

توصیه سازمان آتش نشانی در آستانه چهارشنبه

دیدارنیوز _ سرویس اجتماعی: در آستانه چهارشنبه‌سوری، سازمان آتش نشانی با ارسال پیام از والدین و مربیان درخواست کرد نسبت به آگاه سازی خطرات این مناسبت به کودکان و جوانان اقدام کنند.

به گزارش دیدارنیوز، در سال‌های اخیر چهارشنبه‌سوری از یک جشن ملی و حضور گرم اعضای خانواده در خارج از خانه به میدان جنگ و انفجار بمب‌های دستی مهیب و وحشتناک در کوچه و خیابان شهرها تبدیل شده و مسوولان بارها نسبت به خطرات آن هشدار داده‌اند.

سازمان آتش نشانی در پیام خود نوشت: والدین و مربیان گرامی با توجه به نزدیک شدن سه‌شنبه آخر سال و خطرات غیرقابل جبران مواد محترقه، نسبت به آگاه سازی خانواده به ویژه کودکان و جوانان اقدام کنند.»

توصیه سازمان آتش نشانی در آستانه چهارشنبه

مطلب مرتبط:

کشف ۴۳ تن پیش‌ساز مواد محترقه در پایتخت

هشدار پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری

حوادث چهارشنبه‌سوری؛ ۵ فوتی و ۱۵ قطع عضو

نارنجک‌های چهارشنبه‌سوری قربانی گرفت

راهکاری برای کاهش خطرات چهارشنبه‌سوری

انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی