تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است

هشدار پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری

سرهنگ علی همه خانی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه چهارشنبه‌سوری هشدار داد و از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود باشند.

کد خبر: ۱۶۲۲۹۷
۰۹:۰۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

هشدار پلیس به هنجارشکنان چهارشنیه‌سوری

دیدارنیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با هشدار به برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال از خانواده‌ها خواست در روز‌های پیش رو مراقب فرزندان خود باشند.

سرهنگ علی همه خانی، با هشدار به برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال از خانواده‌ها خواست در روز‌های پیش رو مراقب فرزندان خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت گفت: حفظ امنیت و آرامش جامعه همواره از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و ایجاد بی نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز خدمت گذاران مردم در مجموعه پلیس تهران بزرگ است.

سرهنگ علی همه خانی بیان کرد: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات خواهند شد و در صورت فروش مواد محترقه غیرمجاز جهت استفاده در چهارشنبه پایانی سال در مراکز تجاری، پلیس از ادامه فعالیت تجاری آن‌ها جلوگیری و نسبت به پلمب این مراکز اقدام خواهد کرد.

وی از والدین و خانواده‌ها خواست هشدار‌های پلیس را در خصوص حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری جدی بگیرند تا فرزندانشان دچار حادثه نشوند.

معاون اجتماع فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، اضافه کرد: والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آن‌ها سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم از اولویت‌های پلیس است، گفت: هنجارشکنان باید بدانند و آگاه باشند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت روان و جسم شهروندان خطرآفرین باشد، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی