تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
وزیر بهداشت مطرح کرد

با اجرای نظام ارجاع، ۵۰ درصد صرفه‌جویی داشتیم

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: اجرای نظام ارجاع توسط وزارت بهداشت سبب شده حداقل ۵۰ درصد صرفه‌جویی اقتصادی داشته‌ باشیم.

کد خبر: ۱۶۲۳۱۳
۱۱:۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

با اجرای نظام ارجاع، ۵۰ درصد صرفه‌جویی داشتیم

دیدارنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اجرای نظام ارجاع سبب مزایای متعددی شده است، اظهار کرد: اجرای نظام ارجاع توسط وزارت بهداشت سبب شده حداقل ۵۰ درصد صرفه‌جویی اقتصادی داشته باشیم.

بهرام عین‌اللهی در حاشیه «نخستین همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع الکترونیک» گفت: طرح سلامت خانواده بر نظام ارجاع تا پایان دولت سیزدهم در تمام شهرستان‌های کشور گسترش می‌یابد.

وی با اشاره به تجربیات کشور در حوزه سلامت خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت در نظر دارد تجربیات خود را در اختیار سایر کشور‌ها قرار دهد و از تجربیات دیگران نیز استفاده کند.

وزیر بهداشت درباره مزایای اقتصادی اجرای نظام ارجاع خاطرنشان کرد: اجرای نظام ارجاع توسط وزارت بهداشت سبب شده حداقل ۵۰ درصد صرفه‌جویی اقتصادی داشته‌باشیم. به طور قطع، اجرای نظام ارجاع نه تنها مزایای اقتصادی داشته بلکه در پیشگیری از بیماری‌ها نیز موثر است و نتایج فراوانی به همراه دارد.

به نقل از ایسنا، عین‌اللهی با بیان اینکه پویش ملی سلامت توسط وزارت بهداشت اجرا شد، افزود: نتایج پویش ملی سلامت بیانگر این است حدود ۸۸۰ هزار و ۴۴۰ هزار نفر به ترتیب به فشار خون و دیابت مبتلا بودند، اما از بیماری خود مطلع نبودند. اگر فشار خون و دیابت درمان نشود منجر به سکته‌های قلبی و مغزی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی