تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

تغییر در نتایج انتخابات مشهد؛ کریمی‌قدوسی حذف شد؟

سایت خبری انتخاب درباره انتخابات مجلس در مشهد نوشت: جواد کریمی‌قدوسی که در رتبه هفتم قرار داشت و به دور دوم رفته بود، از انتخابات حذف شد.

کد خبر: ۱۶۲۲۸۷
۱۸:۵۹ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

تغییر در نتایج انتخابات مشهد؛ کریمی‌قدوسی حذف شد؟

دیدارنیوز: احسان عظیمی راد، با جمع بندی در هیات‌های اجرایی و نظارت با کسب ۲۰ درصد آرا ماخوذه، به عنوان چهارمین منتخب حوزه انتخابیه "مشهد و کلات" معرفی شد.

انتخاب نوشت: «جواد کریمی‌قدوسی از انتخابات مجلس در مشهد حذف شد. احسان عظیمی راد با جمع بندی و تطبیق صورت جلسه شعب در هیات‌های اجرایی و نظارت با کسب ۲۰ درصد آرا ماخوذه، به عنوان چهارمین منتخب حوزه انتخابیه "مشهد و کلات" معرفی شد.

مطابق بیانیه مشترک هیات اجرایی و نظارت انتخابات در خصوص آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مشهد و کلات، بر اساس روال قانونی سیر انتخابات، تطبیق دفترچه صورت جلسات شعب اخذ رای در هیات‌های اجرایی و نظارت صورت گرفت و بدینوسیله آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مشهد و کلات به شرح ذیل اعلام می‌گردد و به ترتیب آرا:

۱- نصر الله پژمانفر
۲- میئم ظهوریان
۳- علی اصغر نخعی راد
۴- احسان عظیمی راد

به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

همچنین کاظم معتمدی فر و حسنعلی امیری اخلاقی به دور دوم انتخابات راه یافتند تا پنجمین نماینده مشهد و کلات در مجلس مشخص شود و جواد کریمی‌قدوسی که در رتبه هفتم قرار داشت و به دور دوم رفته بود، از انتخابات حذف شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی