تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
نماینده سیرجان و بردسیر مطرح کرد

مردم نقش خود را ایفا کردند، حالا نوبت مسوولان است

شهباز حسن‌پور، نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم نقش خود در انتخابات را خوب ایفا کردند و حال نوبت مسوولان و جریانات سیاسی است که اختلافات را کنار بگذارند.

کد خبر: ۱۶۲۲۶۸
۱۳:۵۴ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

حسن پور: مردم نقش خود در انتخابات را ایفا کردند نوبت مسئولان سیاسی است

دیدارنیوز: نماینده مردم سیرجان و بردسیر با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد: مردم نقش خود در انتخابات را خوب ایفا کردند و حال نوبت مسئولان و جریانات سیاسی است که اختلافات را کنار بگذارند.

شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ صحن مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند با بیان اینکه «در این انتخابات مردم با هر رایی که مردم به صندوق‌های آرا ریختند تیری بر چشمان قسم خورده ایران و انقلاب زدند»، اظهار کرد: این انتخابات در فضایی ویژه برگزار شد؛ فضایی که دشمنان از ماه‌ها قبل با حجم تبلیغات گسترده بر طبل ایجاد یاس و ناامیدی کوبیدند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند، اما این مردم هوشمند و بصیر با حضور خود همه تبلیغات دشمن را خنثی کردند.

به نقل از ایسنا، وی در ادامه خطاب به جریانات سیاسی کشور تاکید کرد: مردم نقش خود در انتخابات را خوب ایفا کردند و حال نوبت مسئولان و جریانات سیاسی است که اختلافات را کنار بگذارند. امیدوارم مجلس دوازدهم با هر ترکیبی که خواهد داشت و با نیرو‌های تازه نفس و با تجربه‌ای که به مجلس خواهند آمد، با شور و نشاط هر چه بیشتر در خدمتگذاری به مردم و باز کردن گره‌های کور به ویژه در بخش اقتصادی، معیشت مردم، رونق اقتصادی، اشتغال جوانان و مسکن حداکثر تلاش خود را معطوف کنند تا پاسخی باشد به این همه اعتماد، صداقت، ایثار، گذشت فداکاری و پایبندی به نظام، انقلاب و شهدا که از سوی مردم صورت گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی