تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
برخی رسانه‌ها از قطع احتمالی درختان می‌گویند

حصارکشی مشکوک در پارک قیطریه!

تصویری از حصار کشی عجیب و مشکوک در پارک قیطریه تهران منتشر شده و بحث‌هایی به راه انداخته است؛ یک روزنامه به نقل از یک فرد نوشته که این حصار برای قطع درختان و ساختن مسجد و مغازه در آن محل است.

کد خبر: ۱۶۲۲۵۶
۱۱:۲۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

حصارکشی مشکوک در پارک قیطریه

دیدارنیوز: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان از حصار کشی در پارک قیطریه دارد.

به نقل از پایگاه خبری چند ثانیه، تصویری از حصار کشی عجیب و مشکوک در پارک قیطریه منتشر شد. این عکس نشان می‌دهد وضعیت پارک قیطریه بحرانی و در خطر جدی تغییر کاربری است.

درختان پارک قیطریه را قطع می‌کنند که در آن مغازه و مسجد بسازند

روزنامه شرق روز پنجشنبه نوشته بود: چند روز است که قسمت غربی پارک قیطریه را یک حصار بزرگ کشیده‌اند و از قرار معلوم می‌خواهند آنجا را مسجد و مغازه بسازند».

اگرچه تابلویی با اطلاعات دقیق پروژه ساختمانی مسجد در محل نبوده و رسم هم نیست که شهرداری این نوع پروژه‌ها را قبل از احداث به اطلاع مردم محل برساند و موافقت‌شان را جلب کند؛ اما وقتی یکی از همراهان از اهالی دفتر پارک سؤال کرده که «چطور ممکن است در چنین پارک مهمی این مساحت به این بزرگی را بخواهند خالی از درخت و تبدیل به مسجد کنند، پاسخ گرفته‌اند که دستور اکید از بالا است!».

او در ادامه افزود: واقعا چه لزومی دارد درختان این پارک زیبا را از بین ببرند و دوباره مسجد و مغازه بسازند؟ همین تعداد امامزاده و مسجد کافی هستند و این پارک تنها مأمن و فضای آرامش برای اهالی این محله‌هاست».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی