تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

بازارچه‌های نوروزی در استان اردبیل دایر می‌شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در برخی شهرستان‌های استان برای ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

کد خبر: ۱۶۲۲۰۳
۱۶:۲۸ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

بازارچه‌های نوروزی در استان اردبیل دایر می‌شوند

 

دیدارنیوز ـ استان اردبیل: حسن محمدی ادیب ۱۴ اسفند در جلسه هماهنگی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: ستاد خدمات سفر برای نوروز ۱۴۰۳ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با اعلام وزارت میراث‌فرهنگی امسال ستاد تا ۲۴ فروردین ماه و تعطیلات عید فطر فعال خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: بازارچه‌های نوروزی در ارائه صنایع‌دستی و سایر محصولات فرهنگی و بومی استان در ایام پیک سفر مثل عید نوروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در برخی شهرستان‌ها این بازارچه‌ها دایر می‌شوند.

وی ادامه داد: شهرستان‌ها اقدامات خود را باید تا پیش از آغاز به کار ستاد در ۲۳ اسفندماه انجام دهند و تعیین اسکان اضطراری در شهرستان‌ها از جمله این اقدامات است که با هماهنگی فرمانداری‌ها باید انجام شود.

محمدی ادیب اضافه کرد: به روزرسانی تابلو‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و همچنین معرفی جاذبه‌های مهم هر شهرستان در جاده‌های مواصلاتی از جمله اقدامات دیگری است که شهرستان‌ها باید به انجام آن اهتمام داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به اهمیت نظارت بر خدمات در طول سفر‌های نوروزی گفت: بازدید‌های نظارتی باید به صورت منظم از تاسیسات مرتبط با سفر‌های نوروزی به منظور حفظ کیفیت خدمات ارائه شده در طول سفر‌های نوروزی انجام شود و با واحد‌های متخلف برخورد قانونی صورت بگیرد.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی