تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
طبق اعلام حزب راه ملت

محمود هادی‌زاده درگذشت

حزب راه ملت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ محمود هادی زاده عضو شورای مرکزی آن حزب و فرماندار و بخشدار در دولت های مهندس موسوی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی، درگذشت.

کد خبر: ۱۶۲۱۵۱
۱۶:۵۶ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

محمود هادی‌زاده درگذشت

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: اطلاعیه حزب راه ملت به شرح ذیل است:

به نام خداوند رحمان
سحرگاه شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ عضو شورای مرکزی حزب راه ملت و رئیس دفتر این حزب در استان محروم و مظلوم سیستان و بلوچستان دکتر محمود هادی‌زاده امانت تن را تقدیم فرشته‌ی مرگ نمود و تولدی دیگر را در جهان باقی تجربه کرد.

در روز‌های سخت راه اندازی دفاتر شهرستان‌ها و ساماندهی تشکیلات حزب همواره وقت و انرژی فراوان گذاشت و ما را مدیون تلاش‌های خود کرد.

علیرغم انتقادات شخصی به جریان امور کلی کشور بخصوص در مورد احزاب؛ اما روح تشکیلات پذیر او با همراهی کردن حزب نوپای راه ملت، امیدواری را به مثابه آبی حیات‌بخش بر سرزمین سوخته و حزب گریز کشور جاری می‌ساخت و از همکاری و همراهی در این مسیر کوتاهی نمی‌کرد.

با عرض تسلیت به خانواده‌ی آن مرحوم و دوستان و همراهان ایشان و اعضای محترم حزب راه ملت آرزوی مغفرت برای این عزیز سفرکرده و صبر و بردباری برای بازماندگان داریم.

به پاس احترام مرحوم دکتر هادیزاده و به یاد تلاش‌های مرحوم مجید نیری رئیس دفتر سیاسی حزب راه ملت امیدواریم در مسیر دفاع از حقوق ملت و مردمسالاری همچنان استوار و پایدار بمانیم که تنها راه حیات معنوی این عزیزان در کنارمان پایبندی صادقانه به آرمان‌ها و خواسته‌های صادقانة آن‌ها در دفاع از حقوق ملت ایران خواهد بود.

یادش گرامی و جاوید باد

شایان توضیح است؛ زمان و مکان مراسم یادبود مرحوم هادی زاده، توسط روابط عمومی حزب راه ملت متعاقبا اعلام می شود.

حزب راه ملت – ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی