تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ارتباط روس‌ها با ۱۴ تن از نزدیکان ترامپ در دوران انتخابات ۲۰۱۶ و پس از آن

دستکم ۱۴ نفر از نزدیکان دونالد ترامپ در دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و دوران گذار ریاست جمهوری با شهروندان روسیه ارتباط داشته‌اند.

کد خبر: ۱۶۲۱۴
۱۱:۵۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفیر روسیه، معاون نخست وزیر، خواننده پاپ، کشتی گیر، وکیل و یک کهنه سرباز دوران ارتش شوروی، در میان کسانی بوده‌اند که با این 14 نفر از نزدیکان ترامپ در ارتباط بوده‌اند.

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 نوشت: برخی از روس‌ها به نزدیکان دونالد ترامپ در کمپین انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد کمک و توسعه تجارت داده و برخی دیگر از آنها پیشنها خرابکاری علیه هیلاری کلینتون دموکرات و رقیب پیشین ترامپ در انتخابات 2016 را دادند.

رابرت مولر نماینده ویژه آمریکا تحقیقاتی را درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 این کشور و روابط احتمالی ترامپ با کرملین آغاز کرده و در حال بررسی آن است اما ترامپ تحقیقات مولر را رد کرده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی