تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش رشیدی‌کوچی به اظهارات نماینده جدید؛ امیدوارم برابر این تفکرات خطرناک بایستند

بعد از اینکه حجت الاسلام روانبخش نماینده جدید مردم قم، اولویت‌های خود را تصویب طرح صیانت و ایجاد اینترنت ملی عنوان کرد، جلال رشیدی کوچی، نماینده ردصلاحیت شده مجلس به انتقاد از این نماینده پرداخت و نوشت: امیدوارم باشند نمایندگانی که جای مجتبی‌توانگر‌ها و رشیدی‌کوچی‌ها را پرکنند و در برابر چنین تفکرات خطرناکی بایستند.

کد خبر: ۱۶۲۱۳۷
۱۲:۰۴ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

واکنش رشیدی کوچی به اظهارات نماینده جدید قم؛

دیدارنیوز: نماینده ردصلاحیت شده مجلس به اظهارات اخیر نماینده جدید قم واکنش نشان داد.

به نقل از خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی، نماینده ردصلاحیت شده در توییتر نوشت: «‏آقای روانبخش هنوز نیامده اولویت‌های مجلس بعد را تصویب طرح‌هایی چون ⁧‫صیانت‬⁩ می‌داند! ‏برای مردم خط و نشان می‌کشد، انگار بازی با اعصاب و روان ملت برایش لذت‌بخش است!

امیدوارم باشند نمایندگانی که جای مجتبی‌توانگر‌ها و رشیدی‌کوچی‌ها را پرکنند و در برابر چنین تفکرات خطرناکی بایستند.»

به گزارش دیدارنیوز، حجت الاسلام روانبخش نماینده جدید مردم قم در گفتگو با صدا و سیمای قم، اولویت‌های پیش روی خود در مجلس را مطرح کرده است که از جمله آنها تلاش برای تصویب طرح صیانت و ایجاد اینترنت ملی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی