تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

حمله موشکی حزب‌الله به یک پایگاه دیگر ارتش اسرائیل

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به یک پایگاه دیگر ارتش صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

کد خبر: ۱۶۲۱۳۶
۱۲:۰۳ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

حمله موشکی حزب‌الله به یک پایگاه دیگر ارتش اسرائیل  

دیدارنیوز: ایرنا نوشت: حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و همچنین حمایت از مقاومت شجاعانه، مجاهدان ما صبح امروز ساعت ۶:۴۵ دقیقه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی «جل العلام» را با موشک «برکان» هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این موشک به هدف خود اصابت کرده است.

ساعاتی پیش نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان یک موشک از نوع «برکان» را به سمت پایگاه نظامی «دبورانیت» ارتش رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که آژیر‌های خطر در دو شهرک صهیونیست‌نشین «بتصات» و «شلومی» در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی