تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
یک روز پس از برکناری مجیدی از اتحاد کلبا امارات مطرح شد

شایعه بازگشت «فرهاد»؛ استقلال از نکونام حمایت کرد

باشگاه استقلال این فصل کم حاشیه‌های درونی و بیرونی ندارد، حالا شایعه بازگشت فرهاد مجیدی هم به آن اضافه شده؛ هرچند آبی‌ها از جواد نکونام حمایت کرده‌ و این شایعه را رد می‌کنند.

کد خبر: ۱۶۲۱۰۹
۲۲:۰۶ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

شایعه بازگشت «فرهاد»؛ استقلال از نکونام حمایت کرد

دیدارنیوز: باشگاه استقلال به شایعات اخیر درباره بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم واکنش نشان داد.

در بیانیه باشگاه استقلال با عنوان «با جواد نکونام قرارداد سه ساله داریم، حاشیه درست نکنید» آمده است: «باشگاه استقلال با اعلام حمایت از کادر فنی فعلی، شایعه‌های اخیر را تکذیب کرد.

درست در شرایطی که شاگردان جواد نکونام سزاوارانه بر صدر جدول تکیه زده اند و کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه، با آرامش کامل به دور از هرگونه تنش، تمام تمرکز خود را روی موفقیت و تداوم صدرنشینی استقلال برای جلب رضایت هر چه بیشتر هواداران فهیم مجموعه آبی گذاشته اند، عده‌ای به نیت تخریب تمرکز استقلال، شایعه احتمال تغییر کادر فنی و دروغ بزرگ مذاکره باشگاه با گزینه‌های دیگر را بر سر زبان‌ها انداخته اند. این عده که دشمنی شان با استقلال برای هواداران اثبات شده، پس از ناکامی در دامن زدن به سوتفاهم‌های داخل باشگاه، حاشیه سازی جدیدی را کلید زدند و مدعی شدند باشگاه استقلال با گزینه دیگری برای سرمربیگری مذاکره کرده بود.

باشگاه استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مربیانی که پیش از این برای سربلندی استقلال زحمت کشیده اند، به صراحت اعلام می‌کند با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد و هیچ برنامه‌ای برای تغییر سرمربی و کادرفنی فعلی ندارد و همچنان از جواد نکونام و همکارانش در کادرفنی استقلال حمایت می‌کند.

همچنین باشگاه استقلال از رسانه‌های محترم می‌خواهد با توجه به قرارداد سه ساله استقلال و جواد نکونام دست از گمانه زنی در خصوص آینده نیمکت استقلال بردارند و از روبروی هم قرار دادن بزرگان استقلال پرهیز کنند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی