تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
جنگ استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

جدال داغ در هوای برفی!

در روز‌های برفی و سرد پایتخت قرار است یک بازی بزرگ در آزادی برگزار شود؛ استقلال - سپاهان که در روز‌های عادی هم حاشیه و جنجال کم ندارد و می‌تواند گرمای زیادی به سکو‌ها منتقل کند.

کد خبر: ۱۶۱۹۳۱
۱۱:۰۹ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

بازی بزرگ در هوای برفی!

دیدارنیوز: استقلال احتمالا با همان ترکیب دیدار برابر ملوان و ایجاد تنها یک تغییر به مصاف سپاهان می‌رود.

یکی از حساس‌ترین دیدار‌های نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر میان استقلال و سپاهان امروز سه‌شنبه در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. مسابقه‌ای که سه امتیاز آن می‌تواند تأثیر بسیار زیادی روی تعیین تیم قهرمان لیگ داشته باشد و دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

انتظار می‌رود که جواد نکونام ترکیبی مشابه با دیدار مقابل ملوان را روانه میدان کند و تنها شاهد بازگشت آرش رضاوند به ترکیب اصلی باشیم. بازیکنی که مسابقه قبلی را به دلیل محرومیت از دست داد و حالا آماده بازگشت به ترکیب اصلی است.

* سیدحسین در چهار تقابل قبلی خود با سپاهان نتوانسته دروازه اش را بسته نگه دارد. کاپیتان آبی‌ها امیدوار است که امروز مأموریت سختی را انجام داده و مقابل تیم آماده حریف گلی را دریافت نکند.

* پس از بازگشت رافائل سیلوا، خط دفاعی استقلال دچار تغییراتی شده است. این مدافع برزیلی در بازی‌های اخیر نیز عملکرد خوبی داشته و امروز در قلب خط دفاعی بازی می‌کند. آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی نفراتی هستند که در کنار سیلوا وظیفه سخت مهار مهاجمان آماده سپاهان را برعهده خواهند داشت.

* وینگ بک‌های استقلال در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی داشته اند و طبیعتا امروز نیز از ابتدا به میدان می‌روند. صالح حردانی یکی از بهترین‌های تیمش بوده و در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی بازی می‌کند که پاس تک گل تیمش مقابل ملوان را داد.

* جذب سیلوا و بازگشت سلیمی و مرادمند، باعث شده تا دست نکونام در خط دفاعی پر باشد و به همین دلیل روزبه چشمی امروز نیز در خط میانی و به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه می‌کند. مهدی مهدی پور و آرش رضاوند نیز دیگر بازیکنان خط میانی تیم هستند.

* ماشاریپوف شروع فوق العاده‌ای در استقلال داشت و توانست برابر ملوان گلزنی کند. این بازیکن امروز نیز در خط حمله و در کنار گوستاوو بلانکو بازی می‌کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – ایمان سلیمی – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی