تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در خاورمیانه چه خبر است

یحیی السنوار همچنان در غزه است

در صد و‌ چهل و چهارمین روز از «طوفان الاقصی» و جنگ میان اسرائیل و حماس، ماشین جنگی نتانیاهو به کشتار خود در غزه و مناطق دیگر ادامه می‌دهد و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از احتمال آتش بس در غزه تا دوشنبه آینده خبر داده است.

کد خبر: ۱۶۱۹۲۲
۰۹:۲۷ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ طرح تل‌آویو برای حمله زمینی به رفح

دیدارنیوز _ سرویس بین‌الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد صد و‌ چهل و چهارمین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و ارتش بی‌رحم نتانیاهو همچنان در حال کشتار است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید:

ساعت: ۱۸:۰۲/ واشنگتن پست: یحیی السنوار همچنان در غزه است

به نقل از فارس، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار این خبر، شایعات منتشر شده اخیر در رسانه‌های صهیونیستی درباره رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه و «فرار او به مصر» یا «بروز اختلافات در داخل حماس و تلاش برای یافتن فردی جایگزین او» را برملا کرد.

وبگاه شبکه المیادین با انتشار این خبر نوشت که رسانه‌های اسرائیلی اخیرا عامدانه گزارش‌های در خصوص السنوار منتشر کرده و مدعی بروز اختلاف در میان رهبران مقاومت و حرکت السنوار از طریق تونل‌ها و ورودش به سینای مصر شده است.

اسرائیل بیش از یک هفته پیش مدعی شده بود که حماس به دنبال جایگزینی برای یحیی السنوار در نوار غزه است و وی در داخل نوار غزه منزوی شده و هیچ‌گونه تماس و ارتباطی با او از سوی رهبران جنبش در خارج وجود ندارد.

اما عضو دفتر سیاسی حماس حسام بدران این خبر را تکذیب و اعلام کرد که «هر آنچه از سوی رهبران حماس در خارج اعلام می‌شود، با هماهنگی یحیی السنوار در غزه است.»

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ یحیی السنوار همچنان در غزه است

ساعت: ۱۰:۵۶/ ارتش اسرائیل طرح خود برای حمله زمینی به رفح را ارائه کرد

به نقل از فارس، دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرد ارتش این رژیم طرح عملیاتی خود برای حمله زمینی به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه را به کابینه جنگی نتانیاهو ارائه کرد.

ساعت: ۱۰:۰۳/ کمک نیروی هوایی اردن به مردم غزه

نیروی هوایی اردن کمک‌های بشردوستانه خود را به سواحل غزه ارسال کرد.

نیروی هوایی سلطنتی اردن کمک‌های هوایی را به سواحل نوار غزه فرستاد که بزرگترین عملیات پرتاب هوایی تاکنون برای رساندن کمک‌های مورد نیاز به میلیون‌ها فلسطینی در بحبوحه محدودیت‌های مقامات اسرائیلی برای ورود کمک‌های جاده‌ای به این سرزمین است.

این کمک‌ها در ۱۱ سایت در امتداد سواحل غزه از لبه شمالی آن تا جنوب برای جمع آوری غیرنظامیان ریخته شد و یک هواپیمای نیروی هوایی فرانسه نیز در آن مشارکت داشت.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ احتمال آتش‌بس تا دوشنبه آینده

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ احتمال آتش‌بس تا دوشنبه آینده

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ احتمال آتش‌بس تا دوشنبه آینده

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ احتمال آتش‌بس تا دوشنبه آینده

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ احتمال آتش‌بس تا دوشنبه آینده

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ احتمال آتش‌بس تا دوشنبه آینده

ساعت: ۰۹:۲۸/ فلسطینی‌ها از گرسنگی در شمال غزه فرار می‌کنند

به نقل از الجزیره، مردم شمال غزه جان خود را با فرار به جنوب به خطر می‌اندازند، زیرا می‌ترسند به دلیل کمبود کمک‌های بشردوستانه در شمال غزه از گرسنگی بمیرند.

شمال غزه تقریبا به طور کامل از کمک‌ها قطع شده است و فیلیپ لازارینی، رئیس UNRWA می‌گوید که «اگر به کاروان‌های مواد غذایی بیشتر به طور منظم اجازه ورود به شمال غزه داده شود، می‌توان از قحطی جلوگیری کرد.»

ساعت: ۰۹:۱۹/ جو بایدن: احتمالا تا دوشنبه آینده شاهد آتش‌بس غزه باشیم

به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: من امیدوارم تا دوشنبه هفته بعد ما یک توافق آتش‌بس داشته باشیم. مشاور امنیت ملی (کاخ سفید) به من گفته که ما نزدیک هستیم، اما هنوز انجام نشده است.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ احتمال آتش‌بس تا دوشنبه آینده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی