تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

«عباس» استعفای کابینه فلسطین را پذیرفت

محمود عباس، رئیس‌تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که استعفای محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین را پذیرفته و اعضای دولت او را موظف کرده تا به فعالیت‌های خود تا تشکیل دولتی جدید ادامه دهد.

کد خبر: ۱۶۱۹۱۸
۰۸:۵۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

«عباس» استعفای کابینه فلسطین را پذیرفت

دیدارنیوز: شبکه «العربیه»، گزارش داد که محمود عباس، رئیس‌تشکیلات خودگردان فلسطین دوشنبه ۷ اسفند اعلام کرد که استعفای محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین را پذیرفته و اعضای دولت او را موظف کرده تا به فعالیت‌های خود تا تشکیل دولتی جدید ادامه دهد.

محمود عباس، دوشنبه طی دیدار با محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین نامه درخواست استعفای کابینه او را که روی میز رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گذاشته شده بود، پذیرفت.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی صدور حکمی استعفای اشتیه را پذیرفته و وزرای مستعفی وی را موظف کرد تا به طور موقت فعالیت‌های دولت کنونی را تا تشکیل دولتی جدید ادامه دهند.

شایان ذکر است که محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین دوشنبه طی یک سخنرانی تلویزیونی گفت که استعفای دولت را در اختیار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین قرار داده است.

به گفته منابع آگاه دولت جدید فلسطین تنها از میان «تکنوکرات‌ها» تشکیل خواهد شد.

به نقل از العربیه، گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که احتمالا محمد مصطفی، رئیس صندوق سرمایه‌گذاری فلسطین گزینه پیشنهادی برای ریاست دولت جدید خواهد بود.

گروه‌های فلسطینی «حماس» و «فتح» تشکیل دولت «تکنوکرات» را پذیرفتند و اسرائیل برقراری آتش‌بس در نوار غزه را به ماهیت اداره این باریکه در آینده مرتبط دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی