تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
هواشناسی

تداوم بارش‌ها و یخبندان در تهران

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی چهار روز آینده آسمان استان ابری گاهی نیمه ابری مه رقیق و با فعالیت متناوب سامانه بارشی تا پنجشنبه ۱۰ اسفند همراه است.

کد خبر: ۱۶۱۸۹۸
۱۷:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

تداوم بارش‌ها و یخبندان در تهران

دیدارنیوز: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده آسمانی ابری گاهی نیمه ابری همراه با مه رقیق و با فعالیت متناوب سامانه بارشی تا پنجشنبه، در بعضی ساعات بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

همچنین گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ در ارتفاعات همراه با محدودیت دید کولاک برف و احتمال ریزش بهمن مورد انتظار است.

با تقویت رطوبت سامانه بارشی از فردا شب ۸ اسفند تا بامداد پنجشنبه، امکان اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری وجود دارد. همچنین تا فردا کاهش محسوس دما و یخبندان سطح زمین و تا صبح جمعه ماندگاری توده هوای سرد در سطح استان پیش بینی می‌شود.

از عصر پنجشنبه ۱۰ اسفند به‌تدریج کاهش ابر و جمعه ۱۱ اسفند تا شنبه ۱۲ اسفند آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در نواحی پرتردد شهری افزایش نسبی آلاینده‌ها مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا سه‌شنبه ابری در بعضی ساعت‌ها مه رقیق و بارش برف گاهی وزش باد با احتمال کولاک برف با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر دمای ۳ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۹ اسفند) ابری در بعضی ساعت‌ها مه رقیق گاهی وزش باد و رگبار برف با احتمال کولاک برف با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های شمیرانات-اقدسیه- ۱۸.۴ میلی‌متر، ایستگاه ژئوفیزیک-تهران ۱۱ میلی‌متر، ایستگاه ورامین ۹.۸ میلی‌متر، شهریار ۷.۸ میلی‌متر، ایستگاه فرودگاه مهرآباد ۵.۸ میلی‌متر، فرودگاه امام خمینی (ره) ۵ میلی‌متر، چیتگر ۲.۲ میلی‌متر، ایستگاه آبعلی ۱.۸ میلی‌متر و ایستگاه فیروزکوه ۰.۲ میلی‌متر بارش دریافت کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی