تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

در چند ماه گذشته بیش از ۲۶ هزار متر مربع به پیاده‌روهای اهواز اضافه شده است

سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز گفت: با شعار "شهر برای همه" به پیاده‌رو سازی در شهر پرداخته است تا تمامی شهروندان، به ویژه معلولان، بتوانند به راحتی از معابر پیاده‌رو استفاده کنند. در چند ماه اخیر، حدود ۲۶ هزار متر مربع از پیاده‌روها در اهواز بهبود یافته است.

کد خبر: ۱۶۱۷۲۷
۱۵:۴۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲

در چند ماه گذشته بیش از ۲۶ هزار متر مربع به پیاده‌روهای اهواز اضافه شده است

 

به گزارش خبرنگار دیدارنیوز - سرویس خوزستان: در حاشیه اولین نمایشگاه مدیریت شهری اهواز با نام "روایت خدمت"، سیدنورالله موسوی، سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز، در جمع رسانه‌ها اظهاراتی داشت. وی به برنامه‌های گسترده این سازمان در راستای پروژه‌های محرک توسعه در اهواز اشاره کرد. 

موسوی بیان کرد: اگر تردد مردم در شهر تسهیل شود، رشد و توسعه شهر با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. به همین دلیل، سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز با شعار "شهر برای همه" به پیاده‌رو سازی در شهر پرداخته است تا تمامی شهروندان، به ویژه معلولان، بتوانند به راحتی از معابر پیاده‌رو استفاده کنند. در چند ماه اخیر ۲۶ هزار متر مربع پیاده‌روسازی شده است.

وی همچنین به حفاظت و مرمت بناهای تاریخی اهواز اشاره کرد و گفت: سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز سه پروژه مهم را در این زمینه در دستور کار قرار داده است. مطالعات احیا و مرمت ساختمان سه‌گوشه (دانشکده ادبیات) به پایان رسیده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. همچنین، یکی از تابلوهای سنگی باقی‌مانده از تابلوهای سنگی اهواز که نشانه‌های تمدن و مدنیت بودند، مورد مرمت قرار گرفته و تا پایان سال، ۱۱ تابلو دیگر نیز مرمت خواهد شد.

در ادامه، موسوی به بدنه‌سازی بازارهای مرکزی شهر اهواز اشاره کرد و اعلام کرد: بدنه‌سازی بازار امام به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است. همچنین، بدنه‌سازی بازارهای کاوه، معین‌التجار و خیابان سلمان فارسی نیز در دستور کار قرار دارد.

موسوی اظهار داشت: سازمان نوسازی وبهسازی شهرداری اهواز در نظر دارد با اجرای پروژه‌های متنوع، شهر را به یک مقصد گردشگری و تجاری برجسته تبدیل کند. او از همکاری با بخش خصوصی نیز برای اجرای برخی از پروژه‌ها یاد کرد و تاکید کرد که شهروندان و مردم محلی در این فرآیند مشارکت داشته باشند.

در پایان، سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز ابراز امیدواری کرد که با اجرای برنامه‌های گسترده نوسازی و بهسازی، شهر اهواز به یک شهر پیشرفته، زیبا و پویا تبدیل شود که برای ساکنان و بازدیدکنندگان جذابیت داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی