تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فولادگر با اشاره به اینکه لیست شورای ائتلاف تا جمعه منتشر می‌شود، مطرح کرد

توافق اولیه شورای ائتلاف با جبهه پایداری

حمیدرضا فولادگر، فعال سیاسی اصولگرا از انتشار لیست داوطلبان مورد خواست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تا روز جمعه خبر داد و گفت: در راستای گفتگو با سایر تشکل‌ها، با دوستان جبهه پایداری نیز گفتگو‌هایی انجام شده و ظاهرا توافق اولیه‌ای صورت گرفته تا لیستی مشترک منتشر شود.

کد خبر: ۱۶۱۶۹۸
۱۳:۵۴ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

توافق اولیه شورای ائتلاف با جبهه پایداری

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا از انتشار لیست داوطلبان مورد خواست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تا روز جمعه خبر داد.

حمیدرضا فولادگر درباره علت عدم انتشار لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی امروز با وجود اعلام قبلی، گفت: من عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیستم، اما تا جایی که اطلاع دارم دوستان در حال مذاکره درباره فراگیرتر شدن فهرست و همچنین ترکیب لیست هستند و لیست تا روز جمعه منتشر می‌شود.

به نقل از ایسنا، او در پاسخ به اینکه آیا شورای ائتلاف به جبهه پایداری به توافق خواهد رسید؟ اظهار کرد: در راستای گفتگو با سایر تشکل‌ها، با دوستان جبهه پایداری نیز گفتگو‌هایی انجام شده و ظاهراً توافق اولیه‌ای صورت گرفته تا لیستی مشترک منتشر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی