تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
نتانیاهو اعتراف کرد

فشار‌های زیاد برای توقف جنگ

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر جنگ طلب اسرائیل اعتراف کرد که دولت او از داخل و خارج با فشار‌های فزاینده‌ای برای توقف تهاجم نظامی در نوار غزه مواجه است.

کد خبر: ۱۶۱۶۶۶
۰۹:۰۱ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

فشار‌های زیاد برای توقف جنگ

دیدارنیوز: در حالی که فراخوان‌های بین‌المللی برای توقف جنگ اسرائیل در نوار غزه که از نزدیک به ۵ ماه پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل مجدداً بر مخالفت خود با خروج از نوار غزه تاکید کرد.

نتانیاهو با اشاره به تحرکات و فراخوان‌های بین‌المللی و نگرانی و درخواست‌های خانواده‌های گروگان‌ها در داخل اسرائیل برای توقف جنگ غزه، گفت دولت او از داخل و خارج با فشار‌های فزاینده‌ای برای توقف عملیات نظامی در نوار غزه مواجه است.

به نقل از العربیه، نخست‌وزیر اسرائیل سه‌شنبه یکم اسفند به خبرنگاران خاطرنشان کرد که هدف دولت او کماکان آزادی و بازگرداندن گروگان‌ها است و آمادگی خود را برای پرداخت هر بهایی اعلام کرد.

نتانیاهو با اشاره به شرط‌های جنبش «حماس» مبنی بر لزوم توقف کامل جنگ و خروج ارتش اسرائیل از نوار غزه در ازای آزادی گروگان‌های اسرائیلی و تبادل آن با اسرای فلسطینی دارای محکومیت‌های طولانی مدت، از جمله مروان برغوثی، از رهبران گروه‌های فلسطینی، آن را به معنای «شکست اسرائیل» در جنگ و نشانه «توهم» این گروه فلسطینی دانست.

نتانیاهو مجددا بر ادامه جنگ غزه تا دستیابی به اهداف آن در نابود کردن حماس و آزادی گروگان‌ها تاکید کرد.

نخست‌وزیر اسرائیل در پایان اظهارات خود مدعی شد که هیچ فشاری مانع از ادامه برنامه‌های تل‌آویو نخواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی