تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

استاندار خوزستان: دولت در برگزاری انتخابات حامی حزب خاصی نیست

علی‌اکبر حسینی‌محراب، استاندار خوزستان می‌گوید که دولت در برگزاری انتخابات حامی هیچ جریان و حزب خاصی نیست و بی‌طرف است.

کد خبر: ۱۶۱۶۵۶
۱۹:۲۱ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

استاندار خوزستان: دولت در برگزاری انتخابات حامی حزب خاصی نیست

دیدارنیوز: استاندار خوزستان گفت: دولت در برگزاری انتخابات حامی هیچ جریان و حزب خاصی نیست و بی‌طرف است و تنها موضوع مهم در این میان تشکیل یک مجلس برنامه محور و کارآمد است.

علی‌اکبر حسینی‌محراب در نشست مشترک نامزد‌های انتخابات مجلس، اظهار داشت: دشمنان انقلاب حضور در انتخابات را تأیید نظام می‌دانند و از این رو مردم را به تحریم آن دعوت می‌کنند و حضور نخبگان در صحنه انتخابات دست رد بر معاندین است و ما از این بابت از همه شما قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: خوشبختانه رکورد خوبی در زمینه تأیید صلاحیت داوطلبان در استان ثبت شده است و به ازای هر کرسی تقریبا ۴۸ نفر رقابت می‌کنند و نتیجتا از هر ۴۸ نفر ۴۷ نفر انتخاب نمی‌شوند و انشاءالله افرادی که رأی نمی‌آورند در کنار فرد منتخب بوده و برنامه‌های خود را با وی در میان بگذارند. برای موفقیت نیاز است پیام و شعار خوبی انتخاب کنید و از خواسته‌ها و انتظارات مردم مطلع باشید.

استاندار خوزستان اظهار داشت: دولت در برگزاری انتخابات حامی هیچ جریان و حزب خاصی نیست و بی طرف است و تنها موضوع مهم در این میان تشکیل یک مجلس برنامه محور و کارآمد است. مجموعه داوطلبان جزو نخبگان و ظرفیت‌های مدیریتی استان هستند و حتماً سعی خواهیم کرد در حوزه‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنیم.

حسینی‌محراب خاطرنشان کرد: معمولاً چالش‌های حین یا پس از انتخابات ناشی از لغزش کاندیداها، طرفداران و یا مجریان بوده است و معاندین و ضد انقلاب در ایجاد آن نقشی ندارند، اما پس از بروز مشکل سعی می‌کنند از آن در جهت اهداف شوم خود بهره برداری کنند در عین حال خوشبختانه موارد این چنینی در سطح کشور کمتر پیش آمده است. از این رو داوطلبان نسبت به توجیه هواداران و اطرافیان در جهت پای‌بندی به قانون و نتیجه اهتمام داشته باشد و در صورت بروز تخلف از راه‌های قانونی پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی در تبلیغات، تقویت وحدت ملی، بهره‌گیری از شیوه‌های تبلیغاتی سالم، اقناع‌سازی مردم در خصوص برنامه‌ها، تشویق مردم به حضور در انتخابات، مراقبت نسبت به نفوذ افراد فاسد و رانتخوار و … از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی