تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
مرتضی آقاتهرانی مطرح کرد

«رئیسی» بودجه لایحه حجاب را پذیرفته و امضا کرده است

مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ابراهیم رئیسی بودجه تحمیل شده در لایحه عفاف و حجاب را پذیرفته و امضا کرده است.

کد خبر: ۱۶۱۶۳۴
۱۲:۵۲ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

«رئیسی» بودجه لایحه حجاب را پذیرفته و امضا کرده است

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در ارتباط با لایحه حجاب و عفاف یک بودجه‌ای را به دولت تحمیل می‌کنیم بدون آنکه دولت آن را بپذیرد. در نهایت آقای رئیسی آن را پذیرفته، امضا کرده و تحویل دادند و آماده رفتن به آخرین مرحله است. ​

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که لایحه حجاب و عفاف که با انتقاداتی از عملکرد رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف همراه بود در نهایت به کجا رسید، گفت: ایرادات لایحه حجاب و عفاف تقریبا حل شده و به شورای نگهبان رفته و در آنجا هم ابهاماتی مطرح بود که مهم‌ترین اشکال جدی آن مربوط به اصل ۷۵ بود. یعنی یک هزینه و بودجه‌ای را به دولت تحمیل می‌کنیم بدون آنکه دولت آن را بپذیرد. در نهایت آقای رئیسی آن را پذیرفته، امضا کرده و تحویل دادند و آماده رفتن به آخرین مرحله است. ​

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی